پیمان اکبری: کار سختی در مسابقات جهانی زیر 23 سال داریم

پیمان اکبری: کار سختی در مسابقات جهانی زیر 23 سال داریم
سرمربی تیم ملی زیر 23 سال کشورمان با اشاره به شروع اردوهای این تیم در 12 اسفندماه گفت: اردوی تیم ملی زیر 23 سال همزمان با اردوی بزرگسالان زیر نظر خولیو ولاسکو آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی زیر 23 سال در سال 2013 و در کشور برزیل، مسئولان فدراسیون والیبال با همکاری سرمربی تیم ملی کشورمان تصمیم به تشکیل این تیم گرفتند و در این بین هدایت آن را به دست پیمان اکبری که یک سال و نیم قبل هم سرمربی تیم امید بوده، دادند.
پیمان اکبری در این خصوص  گفت: آن زمان انگیزه خاصی برای بازیکنان تیم امید وجود نداشت و تنها هدف ما پشتوانه سازی و پرکردن خلا موجود بین رده جوانان و بزرگسالان بود. حتی ممکن بود بازیکنان تنها به یک یا دو تورنمنت اعزام شوند و فقط تمرین می کردند و انگیزه زیادی بین آنها وجود نداشت. اما با توجه به اینکه فدراسیون جهانی تصمیم به برگزاری جهانی کرده و قرار است در مسابقات کشورهای مسلمان هم شرکت کنیم این تیم از 12 اسفند ماه کار خود را آغاز می کند.
وی با اعلام اینکه بعد از پایان مسابقات لیگ برتر به این تیم اضافه می شود افزود: با هماهنگی به عمل آمده با خولیو ولاسکو اردوی تیم های زیر 23 سال و بزرگسالان همزمان با هم و زیر نظر سرمربی تیم ملی یعنی ولاسکو برگزار می شود. زمانی که مسابقات پلی آف به پایان رسید بازیکنان تفکیک می شوند و من هم به تمرینات اضافه می شوم. ضمن  اینکه هدف ما از یکی بودن  اردوها تا پایان لیگ این است که در سازماندهی و تمرینات و برنامه ریزی آنها یکسان سازی شود تا ورود به تیم بزرگسالان برای برخی بازیکنان امید موضوع تازه ای نباشد.
سرمربی تیم زیر 23 سال کشورمان با ابراز خوشحالی از همکاری با ولاسکو توضیح داد: هدفم این است که در کنار ولاسکو باشم و از تجربیاتش بهره ببرم. به هر حال او مربی بزرگ، باتجربه و با دانشی است که باید از او درس گرفت. من هم تجربیات مربیان قبلی ام را در این تیم به کار می بندم ضمن اینکه از تجربیات مربیان باتجربه هم استفاده می کنم.
اکبری در مورد مسابقات جهانی هم گفت: باتوجه به برگزاری اولین دوره این مسابقات در سطح دنیا نمی توان سطح آن را پایین دانست چراکه تیم های مطرح دنیا اکثرا از بازیکنان جوان استفاده می کنند و فکر می کنم سطح مسابقات جهانی بالا باشد. در ایران جوانان خوبی برای این تیم داریم و امیدوارم تا آمادگی کامل این تیم پیش برویم چراکه مسابقات سختی را در پیش داریم.
اعلام اسامی بازیکنان جدید به این تیم هم موضوع دیگری بود که اکبری به آن اشاره کرد و افزود: قرار است چند بازیکن به این تیم اضافه شود چراکه با ورود بازیکنان به اردوی تیم ملی، باید بازیکنان را از نظر آسیب دیدگی ها تست کنیم و در صورتی که مشکل حادی وجود داشته باشد بازیکنان جدید را اضافه می کنیم. علی اصغر میرحسینی لیبرو تیم پیشگامان کویر یزد به اردو وارد می شود و احتمالا یک پشت خط زن، دریافت کننده و سرعتی زن به اردو اضافه می شود.
سرمربی تیم پیکان تهران در پایان در مورد شرایط تیمش در مسابقات لیگ برتر گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به پلی آف بود رسیدیم.البته باید بگویم 8 تیم پتانسیل حضور در پلی آف را داشتند و تنها چهار تیم راهی این دور شدند. به هر حال هم اکنون برای قهرمانی هدفگذاری کردیم امیدوارم تیم ها بازیهای خوب و بدون حاشیه را برگزار کنند.

 
۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.