نتایج شمشیربازان ایران در مسابقات جهانی آلمان ؛توقف اپه ایست ها مقابل رقبای قدر اروپایی

نتایج شمشیربازان ایران در مسابقات جهانی آلمان ؛توقف اپه ایست ها مقابل رقبای قدر اروپایی
در پی برگزاری رقابت های شمشیربازی جهانی المان ملی پوشان اسلحه اپه کشورمان در برابر حریفان قدر اروپایی از صعود به مراحل بالاتر بازماندند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وبه نقل از سایت  فدراسیون شمشیربازی،رقابت های شمشیربازی هایدن هایم آلمان در بالاترین سطح جهان روز گذشته به حضور 261 ورزشکار مطرح از 45 کشور از سراسرجهان در اسلحه اپه انجام شد.
بر این اساس،در ادامه این رقابت ها علی یعقوبیان شمشیرباز با سابقه کشورمان موفق شد حریفانی از کشور های هلند،فنلاند ،انگلیس،چین وآلمان را شکست دهد و به مرحله حذفی راه یافت،در مرحله 256نفر با قرعه ی استراحت مواجه شد ،درمرحله بعدی برای ورود به جمع 96 نفر در مصاف با حریف قدر لهستانی بازی را 15 بر 13 واگذار کرد و با اختصاص رتبه 97 جهان به خود از دور مسابقات کنار رفت.
محمد اسماعیلی دیگر شمشیرباز اعزامی کشورمان به این مسابقات با پیروز ی برابر شمشیربازان نروژ،ونزولا وبلا روس به مرحله حذفی راه یافت اما در مرحله ورود به 128 نفر برتر جهان با قبول شکست 15 بر 10 مقابل شمشیرباز روسی از صعود به مرحله بعد بازماند.
طاهر عاشوری نیز هر چند برابر فنلاند به پیروزی رسید اما به دلیل شکست برابرامریکا و المان نتوانست به مرحله حذفی راه یابد و از دور رقابت ها کنار رفت.

گفتنی است،رقابت های تیمی اسلحه اپه امروز  پیگیری خواهد شد.

۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.