آخرین بازدید کمیسیون هماهنگی IOC از ونکوور

کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک نهمین و آخرین بازدید خود را از ونکوور این هفته انجام خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این کمیسیون به ریاست "رنه فازل" به مدت 2 روز (در تاریخ 25 و 26 اوت) در ونکوور خواهد بود و در جریان پیشرفت های انجام شده توسط کمیته برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2010 قرار خواهد گرفت.دو نماینده از فدراسیون بین المللی ورزش های زمستانی نیز به ونکوور خواهند رفت و مهارت های خود را برای به پایان رساندن آخرین جزئیات برنامه ورزش های 2010 در اختیار کمیته برگزاری قرار خواهند داد.
بر اساس این گزارش؛ در کمتر از 6 ماه مانده تا افتتاح بازی ها، کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک در کنار کمیته برگزاری بازی ها به منظور حصول اطمینان از حقوق سهام داران بازی ها همچون ورزشکاران، کمیته های ملی المپیک، فدراسیون های بین المللی، حق پخش  تلویزیونی، رسانه های خبری، تماشاچیان و همچنین رضایت از خدماتی که کمیته برگزاری بازی ها برای آنها در نظر خواهد گرفت، انجام وظیفه خواهد کرد.
آخرین بازدید کمیته برگزاری بازی ها به منظور اطلاع از وضعیت این پروژه در سطح جهان و بررسی عمیق در بسیاری از زمینه ها همچون حمل و نقل، دسترسی به پایگاه ها و بلیط فروشی خواهد بود.
در حال حاضر پایگاه های مسابقات به پایان رسیده اند و دو دهکده المپیک در ونکوور و ویستلر نیز بزودی جهت استفاده به کمیته برگزاری بازی ها ارائه خواهند شد.برخی از اعضای این کمیسیون می توانند از چند پایگاه بازی های المپیک 2010 در ونکوور بازدید کنند. این بازدید برای آنها مشاهده پایگاه های به اتمام رسیده، بعد از پیگیری پیشرفت های ساخت و ساز 6 ماه گذشته را امکان پذیر خواهد ساخت.
شایان ذکر است؛ ونکوور و ویستلر میزبان بیست و یکمین دوره بازی های المپیک زمستانی از 12 تا  28 فوریه 2010  خواهند بود و از  بازی های پارالمپیک نیز از 12 تا 21 مارس 2010 استقبال خواهند کرد.

۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.