طی حکمی از سوی مهندس علی آبادی؛احمد ارشدی دبیر کار گروه پیگیری حذف کشتی از المپیک شد

طی حکمی از سوی مهندس علی آبادی؛احمد ارشدی دبیر کار گروه پیگیری حذف کشتی از المپیک شد
طی حکمی از سوی مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا،احمد ارشدی به عنوان دبیر کار گروه پیگیری حذف کشتی از المپیک شد.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در پی اعلام خبر حذف احتمالی کشتی از بازیهای المپیک و تشکیل کار گروه ویژه پیگیری این امر از سوی کمیته ملی المپیک که نخستین جلسه آن صبح روز پنجشنبه گذشته  درمحل  کمیته ملی المپیک برگزار گردید احمد ارشدی معاون اداری مالی کمیته و از مدیران با تجربه ورزش به عنوان دبیر کار گروه یاد شده از سوی رئیس کمیته ملی المپیک منصوب شد.

در حکم رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:
جناب آقای احمد ارشدی
با سلام،
با توجه به تشکیل کار گروه حذف کشتی از المپیک و با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر کار گروه یاد شده منصوب می گردید. لازم است با تشکیل منظم جلسات کار گروه نسبت به پیگیری موضوع تا حصول نتیجه اقدام نمائید .امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
شایان ذکر است: مهندس محمد علی آبادی،بهرام افشار زاده، دکتر حمید سجادی ،علی رغبتی ،احمد ارشدی، حجت الله خطیب ، حسن رنگرز، دکتر محمد توکل ،محمد رضا طالقانی ،رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی فرنگی ، علیرضا دبیر،صدرالدین کاظمی ،حسین آقا زمانی، مجید ندیری نمایندگان صدا و سیما و بهراد هروآبادی مدیرامور بین الملل کمیته ،اعضای کارگروه فوق را تشکیل می دهند.

۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.