سرمربی تیم ملی تکواندو: با یکی از جوانترین تیم های ملی تکواندو به دانمارک اعزام می شویم

سرمربی تیم ملی تکواندو: با یکی از جوانترین تیم های ملی تکواندو به دانمارک اعزام می شویم
هر چند یکی از جوانترین تیمهای ملی تاریخ تکواندو کشورمان را به مسابقات جهانی دانمارک می فرستیم اما به موفقیت و کار بچه ها در این رقابتها اعتقاددارم.

رضا مهماندوست، سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان در ادامه مطلب فوق به سایت کمیته ملی المپیک گفت:با شروع ماه مبارک رمضان برنامه تمرینات بازیکنان را تغییر دادیم در واقع بچه ها پس از مراسم افطار از ساعت 9 شب به مدت یکساعت و نیم کار بدنسازی می کنند و پس از استراحتی کوتاه از ساعت 2 صبح به مدت یک ساعت ونیم تمرین کرده و تا قبل از اذان صبح و مراسم سحر تمریناتشان تمام میشود.
وی ادامه داد:در واقع بجز یوسف کرمی بازیکنی از نسل گذشته در اردوی تیم ملی حضور ندارد چرا که برخی ها خداحافظی کردند و بعضی ها هم آسیب دیده بودند که نیامدند.
سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص هوگوهای الکترونیکی گفت:قرار بود این هوگوها امروز بدستمان برسد تا بازیکنان بتوانند از این پس با آن تمرین کنند.
مهماندوست در خصوص سفر به تورنمنت منچستر اظهار داشت:هنوز این سفر قطعی نشده و معلوم نیست برویم یا نه البته مسئولان فدراسیون در حال پیگیری این موضوع هستند اما اگر نشد از آنجایی که مسابقات سطح بالایی در دیگر کشورها برگزار نمی شود بازیکنان بدون شرکت در مسابقه ای راهی دانمارک می شوند.

 

۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.