جام قهرمانی مسابقات کاراته کشوری جوانان به تیم تهران رسید

جام قهرمانی مسابقات کاراته کشوری جوانان به تیم تهران رسید
در پایان مسابقات قهرمان کشوری کاراته جوانان، تیم تهران موفق شد با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز بالاتر از سایرین بر سکوی نخست قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در رده سنی جوانان که 283 کاراته کا حضور داشتند، تیم تهران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز بر سکوی نخست قرار گرفت، تیمهای گیلان و قم هر کدام با یک طلا، یک نقره و یک برنز مشترکاً دوم شدند، آذربایجان غربی با یک طلا و 2 برنز در مکان سوم ایستاد.

تیم مرکزی با یک طلا و یک برنز چهارم شد، تیمهای کرمان و اصفهان با یک مدال نقره مشترکاً پنجم شدند و تیمهای کرمانشاه، زنجان و کمیته رزمی مساجد با یک مدال برنز در مکان هفتم جای گرفتند.

نتایج بدست آمده در هر وزن به شرح ذیل است:
در وزن 55-کیلوگرم که 66 شرکت کننده حضور داشت، سعید علی نژاد از آذربایجان غربی صاحب مدال طلا شد، مصطفی مهدی پور از گیلان به مدال نقره رسید، محمد زارع از آذربایجان غربی و آرش کریمی از زنجان مشترکاً مدال برنز را از آن خود کردند.

در وزن 61-کیلوگرم، دانیال زحمتکش از گیلان مقام نخست را کسب کرد، مهدی قراری زاده از کرمان دوم شد، محمد مهدی شکری از مرکزی و محمد رضا سرتیپی از تهران سوم مشترک شدند.
در این وزن 63 کاراته کا حضور داشتند.

در وزن 68-کیلوگرم که با حضور 58 نفر برگزار شد، حمید رضا عبادی از مرکزی در مکان نخست قرار گرفت، سامان داداشی از تهران در جای دوم ایستاد، آرمین صفری از کرمانشاه و مجید خان عینی از قم مشترکاً بر سکوی سوم قرار گرفتند.

در وزن 76-کیلوگرم، علی نجفی از قم صاحب رتبه نخست شد، عماد سلطانیان از اصفهان در جای دوم قرار گرفت، علیرضا بندری از گیلان و علی فریدی از آذربایجان غربی سوم مشترک شدند.
در این وزن 51شرکت کننده حضور داشتند.

در وزن 76+کیلوگرم کوشا تیموری از تهران به مدال طلا رسید، مسعود رحیمی از قم بر سکوی دوم ایستاد، مهدی حسینی از کمیته رزمی مساجد و علی وفایی نژاد از تهران مشترکاً عنوان سومی را بدست آوردند.
در این وزن 45 کاراته کا شرکت داشتند.
۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ۰۹:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.