برگزاری دوره های آموزشی برای ورزشکاران جانبازان و معلولین اعزامی به مسابقات آسیایی توکیو؛آشنایی تمامی کاروان اعزامی با راههای پیشگیری از آنفلوآنزای نوع A

ورزشکاران، مربیان و همراهان اعزامی به دومین دوره مسابقات پارالمپیک آسیایی 2009 ژاپن در دوره های آموزش پیشگیری از آنفلوآنزای نوع A شرکت می کنند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛دکتر بهمن زند مسوول کمیته پزشکی و علوم ورزشی کمیته ملی پارالمپیک در ادامه این مطلب افزود: هر چند ژاپن از جمله کشورهای جهان است که بیماران آنفلوآنزا با منشاء خوکی (A/H1 N1) در آن بسیار کم هستند  و در مبادی ورودی خود به نحو بسیار پیشرفته ای با ورود بیماران به کشورش مبارزه می کند اما کمیته ملی پارالمپیک برای اطمینان از اینکه ورزشکاران اعزامی در ژاپن دچار این بیماری نشوند، کلاس های آموزش پیشگیری برای کاروان اعزامی برگزار خواهد کرد.
مسوول کمیته پزشکی و علوم ورزشی کمیته ملی پارالمپیک،خاطر نشان کرد: تمامی اعضای کاروان اعزامی ایران در مدت سه روز از نهم شهریور ماه آموزش های لازم شامل راه های پیشگیری، درمان و بهداشت فردی را در کمیته پارالمپیک خواهند دید.
شستشوی مکرر دست با آب صابون یا محلول های ضدعفونی حداقل به مدت سی ثانیه و استفاده از لوازم شخصی یکی از راه های مهم پیشگیری از این بیماری است.
شایانذکر است :دومین دوره مسابقات پارالمپیک آسیایی معلولین ویژه جوانان زیر 19 سال از 18 تا 25 شهریور ماه سال جاری با حضور 917 ورزشکار معلول از 33 کشور آسیایی در شهر توکیو مرکز ژاپن برگزار خواهد شد و از ایران 50 ورزشکار جانباز و معلول در پنج رشته ورزشی شامل تنیس روی میز، شنا، بوچیا، دوومیدانی و گلبال در این رقابتها شرکت می کنند که از نظر تعداد ورزشکاران اعزامی در بین کشورهای شرکت کننده، مقام سوم را دارد.

 

۳ شهریور ۱۳۸۸ ۱۰:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.