رئیس ستاد برگزاری دومین دوره جام دوستی کیوکوشین کاراته؛ هدف ما بها دادن به کاراته آزاد است

رئیس ستاد برگزاری دومین دوره جام دوستی کیوکوشین کاراته؛ هدف ما بها دادن به کاراته آزاد است
رئیس ستاد برگزاری دومین دوره مسابقات جام دوستی (کیوکوشین کاراته)، گفت: بها دادن به کاراته آزاد مهمترین هدف ما است و تلاش می کنیم با برگزاری این رقابتها تعامل خوبی بین سبکهای آزاد برقرار کنیم.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ "علی اژدرکش" اظهار داشت: دومین دوره مسابقات جام دوستی 27 بهمن ماه در سالن شهید معتمدی تهران با حضور 26 تیم برگزار می شود. امیدورام این رقابت سطح فنی مطلوبی داشته باشد تا کاراته آزاد روز به روز رشد کرده و پله های ترقی را طی کند.

وی افزود: کاراته آزاد به دلیل نداشتن تشکیلات منسجم و مسابقات رسمی قاره ای و جهانی مظلوم واقع شده، اما به جرات می توانم بگویم که پشتوانه خوبی برای کاراته کشور است.

اژدرکش گفت: رقابتهای جام دوستی در 5 وزن برگزار خواهد شد که با حمایت اسپانسرها، برای نفرات اول تا سوم هر وزن و نیز تیم های برتر جوایز نقدی در نظر گرفته شده که علاوه بر حکم و مدال قهرمانی به آنها اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: درصدد هستیم این رقابتها را در دوره های بعدی به صورت بین المللی برگزار کنیم اما کیفیت برگزاری مسابقات برای ما ارزش بیشتری دارد. ضمن اینکه برگزاری مطلوب برای ما دلچسب تر از قهرمانی در خود رقابتهاست.

اژدرکش گفت: بازگشت سبکهای آزاد به فدراسیون کاراته مهمترین اتفاق بود که مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون، مربیان و کاراته کاها نقش مهمی در این امر داشتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعدد سبکهای مختلف به بدنه کاراته آسیب وارد می کند یا خیر، گفت: هرسبک جذابیت خاص خود را دارد و با مدیریت صحیح و ایجاد تعامل بین سبکها ضربه ای به پیکره کاراته وارد نخواهد شد.

اژدرکش گفت: این رقابتها با هماهنگی و همکاری فدراسیون کاراته انجام شده که لازم می دانم از آنها تشکر و قدردانی کنم.

۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.