صعود جودوکاران ایرانی در رده بندی بهترینهای جهان

صعود جودوکاران ایرانی در رده بندی بهترینهای جهان
جدیدترین رده بندی بهترین جودوکاران جهان در حالی اعلام شده که نمایندگان کشورمان صعود چند پله ای در اوزان خود داشتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، سایت رسمی فدراسسیون جهانی جودو جدیدترین رده بندی جودوکاران جهان را منتشر کرد که ملی پوشان کشورمان هر کدام چند پله ای در وزن خود صعود داشتند.

جواد مهجوب جودوکار وزن 100- کیلوگرم کشورمان که پیش از این با 196 امتیاز در مکان سی و ششم ایستاده بود ، پس از کسب مدال برنز در رقابتهای بین المللی گرجستان  جمع امتیازات خود در را  به عدد 236 رساند و با شش پله صعود به مکان سی ام  آمد.

امیر قاسمی نژاد در وزن 81- کیلوگرم با کسب رتبه پنجم در تفلیس 204 امتیازی شد و از مکان چهل و هشتم به رتبه چهلم و یکم آمد.

محمد جمالی با تنها پیروزی خود در گرجستان ، با 48 امتیاز و 20 پله صعود از رتبه 128 به 108 رسید.

ضمن اینکه در وزن 73- کیلوگرم الیاس علی اکبری با کسب عنوان هفتمی 16 امتیاز کسب کرد و وارد رنکینگ جهانی شد. وی با همین تعداد امتیاز در مکان 195 قرار گرفت.

همچنین محمد رضا رودکی که به دلیل آسیب دیدگی از میادین بین المللی دور است با همان 282 امتیاز قبلی یک پله صعود داشت و در مکان 24 قرار گرفت.

آرسن گالستیان از روسیه ، شاوداتوشویلی از گرجستان ، ریکی ناکایا از ژاپن ، کیم جاء بوم از کره جنوبی ، ایلیادیس از یونان ، رمزالدین سعید اف از ازبکستان و تدی رنر از فرانسه در اوزان مختلف صدر جدول را در اختیار دارند.

۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.