راهیابی شمشیربازایرانی به جمع 64 نفر برتر جهان/رویارویی فتوحی با قهرمان المپیک

راهیابی شمشیربازایرانی به جمع 64 نفر برتر جهان/رویارویی فتوحی با قهرمان المپیک
در پی برگزاری رقابت های جهانی شمشیربازی در اسپانیا محمد فتوحی با پیوستن به جمع 64 شمشیرباز برتر جهان در برابر قهرمان المپیک قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی،مسابقات جهانی شمشیربازی اسپانیا با حضور 163 شمشیرباز المپیکی وبرتر جهان از روز گذشته در مادرید اغاز شد.

بر این اساس،از کشورمان 4 شمشیرباز به این رقابت ها اعزام شدند،که در پایان رقابت های روز گذشته محمد فتوحی ابتدا شمشیربازانی از فرانسه وبلژیک را شکست داد وبه مرحله 128 تا راه یافت در مرحله بعدی شمشیرباز قدر روسی را 15 بر 12 از میان برد اشت ودرمرحله 64 تا هم در برابر حریف قدرتمند اتریشی خود موفق شد با نتیجه 15 بر 8 به پیروزی دست یابد.به این ترتیب وی به جمع 64 شمشیرباز برتر جهان پیوست.

محمد فتوحی ملی پوش کشورمان برای حضور در جمع 32 شمشیرباز برتر جهان باید به مصاف قهرمان المپیک برود.
 شایان ذکر است،مجتبی عابدینی نیز موفق شد شمشیربازانی از اسپانیا ،مجارستان و رومانی را شکست دهد وبا پیروزی 15 بر 8 در برابرملی پوش تیم روسیه به مرحله بعدی راه یابد،

علی پاکدامن دیگر ملی پوش کشورمان نیز به مصاف شمشیربازان کشورهای اتریش،انگلیس .اسپانیا رفت وبا ازمیان برداشتن ان ها در برابر نماینده سنگاپور قرار گرفت و در ان جا هم موفق شد 15 بر 8 وی راشکست دهد.

۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.