کاراته کا نابینای دانشگاه آزاد اسلامی شگفتی ساز شد و طلا گرفت

کاراته کا نابینای دانشگاه آزاد اسلامی شگفتی ساز شد و طلا گرفت
سلمان سعیدیان کاراته کا نابینا و روشن دل دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در تاریخ کاراته جهان مدال طلای کاپ امارات را از آن خود ساخت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی؛تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی که به نمایندگی از کشورمان در کاپ جهانی امارات حضور یافته بود توانست با کسب مدال های رنگارنگ به کار خود پایان دهد.

در این بین سلمان سعیدیان کاراته کا نابینای دانشگاه آزاد اسلامی که در رشته  تحصیلی ادبیات واحد تهران جنوب تحصیل میکند توانست برگ زرین دیگری را به ویترین افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی بیفزاید.

سلمان سعیدیان مدت 8 سال است کاراته را زیر نظر بابک راد مربی توانمند کاراته کشورمان پیگیری میکند توانست با قهرمانی خود در رقابت های  بین المللی کاراته امارات توانمندیها و شایستگی های خود را به معرض نمایش بگذارد و با اقتدار بر سکوی نخست این دوره از رقابت ها قرار گیرد.

سعیدیان که در گروه نابینایان و معلولین جسمی به میدان رفت توانست با غلبه بر رقبای خود مدال طلای این دوره از رقابت ها را به گردن آویزد.

کسب مدال طلا در رشته کاراته توسط ورزشکار نابینا برای اولین بار در تاریخ جهان توسط یک ورزشکار ایرانی اتفاق که مورد تشویق و تقدیر مسئولین فدراسیون جهانی کاراته گردید.

در پایان این دوره از رقابت ها سعیدیان از ایران مقام اول، نماینده کشور فرانسه مقام دوم و نماینده کشور بلژیک مقام سوم را از آن خود ساختند.

۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ۱۵:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.