پولادگر؛هوگوپوشان نوجوان آینده سازان تکواندو ایران هستند

پولادگر؛هوگوپوشان نوجوان آینده سازان تکواندو ایران هستند
رییس فدراسیون تکواندو گفت:پشتوانه سازی تکواندو ایران در رده سنی نوجوانان امری تاثیر گذار برای کسب موفقیت در مسابقات آینده است .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان با بیان این مطلب افزود:رشته تکواندو یکی از مفرح ترین و جذابترین رشته های ورزشی کشور محسوب می شود،که همه ساله با برگزاری منظم رقابتهای قهرمان کشوری شاهد حضور پرشور و اشتیاق ورزشکاران بیشتری برای فعالیت در این رشته ورزشی هستیم .

وی با اشاره به برگزاری بیست وسه سال رقابتهای قهرمانی کشور نوجوانان به صورت مستمر گفت :قشر نوجوان تکواندو ایران به عنوان آینده سازان این رشته ورزشی برای حضور هر چه موفقتر در میادین آسیایی و بین المللی محسوب می شوند که اجرای این امر با برنامه های دقیق و مداوم در طول سال باعث دستیابی به اهداف مد نظر خواهد شد.

پولادگر در خصوص سطح برگزاری این دوره از مسابقات تصریح کرد:باتوجه به حضور حدود 300 تکواندوکار ازسراسر کشور در این دوره از رقابتها، باید منتظر دیدارهای حساس و نزدیکی باشیم.

رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به برگزاری نخستین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در رده سنی 15-12 سال یاد آور شد:باتوجه به برگزاری نخستین دوره این رقابتها در این رده سنی، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم با انتخاب بهترین نفرات تیمی قدرتمند و متشکل از برترین تکواندوکاران ایران را راهی رقابتهای قهرمانی جهان کنیم ،که امیدوارم باتوجه به این امر شاهد درخشش نوجوانان هوگوپوش ایرانی باشیم.

وی با اشاره به میزبانی اندونزی برای برگزاری رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا افزود:هفتمین دوره این رقابت ها اواخر خرداد ماه سال آینده در جاکارتای اندونزی برگزار می شود که نتایج آن درارتقائ رنکینگ تکواندو ایران تاثیر گذار خواهد بود که به لطف خداوند با برنامه ریزی های دقیق و استفاده ازبرترین تکواندوکاران در ترکیب تیم ملی شاهد درخشش دراین مسابقات خواهیم بود .
گفتنی است بیست و سومین دوره پیکارهای قهرمانی کشور نوجوانان با حضور 270 تکواندو کار از 29 استان کشور ، به مدت دو روز درخانه تکواندو برگزار می شود .
۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.