حضور 22 تیم مردان و 16 تیم زنان در قهرمانی والیبال آسیا

حضور 22 تیم مردان و 16 تیم زنان در قهرمانی والیبال آسیا
کنفدراسیون والیبال آسیا تیم های ثبت نام کننده در رقابت های قهرمانی آسیا را معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2013 در بخش زنان و مردان به میزبانی ویتنام و امارات برگزار می شودکه کنفدراسیون والیبال آسیا اسامی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها را اعلام کرد که بر این اساس 22 تیم در بخش مردان و 16 تیم در بخش زنان معرفی شدند که نام ایران در هر دو بخش وجود دارد.
البته این برای نخستین بار است که 22 تیم برای حضور در جام ملتهای آسیا اعلام آمادگی می کنند که یکی از دلایل آن انتخابی برای حضور در مسابقات جهانی است.
 تیم ملی والیبال مردان کشورمان که سال گذشته عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد به عنوان بخت اول قهرمانی در این مسابقات است و برای دفاع از عنوان قهرمانی به میدان می رود. تیم بانوان هم سال گذشته مقام هشتم آسیا را به دست آورده بود.
اما در بخش مردان تیم های قزاقستان، کره جنوبی، هند، لبنان، پاکستان، اردن، چین، ازبکستان، میانمار، برونئی، چین تایپه، قطر، استرالیا، عراق، عربستان، سریلانکا، امارات، ژاپن، نیوزلند، ایران، تایلند و اندونزی در این مسابقات شرکت می کنند.
در بخش زنان هم تیم های قزاقستان، کره جنوبی، چین، میانمار، چین تایپه، ویتنام، هند، استرالیا، سریلانکا، هنگ کنگ، ژاپن، نیوزلند، ایران ، فیلیپین ، مغولستان و اندونزی آمادگی خود را اعلام کردند.
رقابتهای جام ملتهای آسیا در بخش مردان در امارات 28 سپتامبر تا 6 اکتبر و مسابقات زنان هم به میزبانی تایلند از 13 تا 21 سپتامبر  برگزار می شود.
۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ۰۹:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.