سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان:مدعوین به اردو روند روبه رشدی در پیش گرفته اند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان:مدعوین به اردو روند روبه رشدی در پیش گرفته اند

 فریبا سلیمانی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان جوان در حاشیه برگزاری اولین مرحله اردو آمادگی تیم ملی در خصوص مدعوین به این مرحله تمرینات گفت : برای نخستین اردوی تیم ملی 19 ورزشکار از استان های کرمان، اصفهان، زنجان، گیلان، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، لرستان، خراسان رضوی، مازندران، هرمزگان و البرز فراخوانده شدند که از 14 بهمن ماه تمرینات خود را آغاز کرده اند و تا 20 بهمن نیز در اردو حضور دارند.

خانم سلیمانی افزود: آنچه که برای من بسیار اهمیت دارد، روند روبه رشدی است که ورزشکاران در پیش گرفته اند و پیشرفت آنها نسبت به روز اول بسیار قابل توجه است . انگیزه بالا و روحیه خوبی که بچه ها دارند، موجب شده تا برای یادگیری تاکتیکها و تکنیکها دقت زیادی داشته باشند و با اینکه بسیاری از آنها هیچ آشنایی با این رشته نداشته اند، اما به خاطر فیزیک مناسب و انگیزه ای که برای حضور در تیم ملی دارند ، با جدیت تمرینات را دنبال می کنند.

سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب ترکیب نهایی تیم خاطر نشان کرد: از ورزشکارانی که در این تمرینات حضور دارند، تعدادی ریزش خواهند داشت و تمرینات آتی با حضور سایر افراد باقی مانده برگزار می شود. اما آنچه که برای حضور و بقا در تیم اهمیت دارد، تنها برتری فنی نیست ، بلکه ملاکهای اخلاقی نیز به همان اندازه مهم هستند و مورد توجه کادر فنی قرار می گیرند.

خانم سلیمانی که در عرصه والیبال بانوان غیر معلول نیز فعالیت دارد ، در پایان افزود: رشته والیبال از جمله رشته هایی است که محدودیت سنی برای فعالیت در آن وجود ندارد و پس از دوران قهرمانی نیز ورزشکاران می توانند در این عرصه فعال باشند و این مساله، یعنی حفظ سلامتی و روحیه بانشاط، برای افراد دارای معلولیت از اهمیت زیادی برخوردار است.
۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.