پیگیری تمرینات 6 دوچرخه سوار جوان در مرحله دوم اردو

پیگیری تمرینات 6 دوچرخه سوار جوان در مرحله دوم اردو
دومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در رده سنی جوانان، به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 هندوستان، از امروز آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛دومین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش آقایان و در رده سنی جوانان و در مواد استقامت و نیمه استقامت، از امروز سه شنبه هفدهم بهمن در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود.

نخستین مرحله از اردوی آماده سازی رکابزنان جوانان، از سوم بهمن در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی با حضور 17 رکابزن برگزار که در پایان اسامی نفرات راه یافته به مرحله دوم بدین شرح اعلام شد:

(مهدی عبدالهی از کرمان، علی اکبر زارعی از یزد، شهریار رودی خراسان رضوی، آرشام فرزاد از لرستان، محسن زرکار از اصفهان و علیرضا سیفی از همدان)

در این دوره از اردوی تیم ملی، رکابزنان در مواد نیمه استقامت زیر نظر محمود وفایی و در مواد استقامت زیر نظر حسن آریانفرد تمرینات خود را پیگیری می کنند.

سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری در بخش های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" برگزار می شود.

گفتنی است: در این دوره از رقابتها، رکابزنان از تاریخ هفدهم الی بیست و یکم اسفند ماه در مواد پیست و از تاریخ 23 الی 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می پردازند.
۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.