خسوس امروز برنامه هایش را ارائه می دهد

خسوس امروز برنامه هایش را ارائه می دهد
در ادامه بازدید مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات فوتسال، کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان امروز برنامه های خود را ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، لیلا یار محمدی-رئیس دپارتمان کمیته فوتسال در خصوص نشست مسئولین AFC با مسئولین فدراسیون ایران گفت: جلسه روز گذشته با حضور علی کفاشیان، فریدون اصفهانیان، علی تارقلی زاده-رئیس دپارتمان فوتسال AFC به همراه فولی از کشور چین  برگزار شد که اعضا از تشکیلات و ساختار فوتسال ایران، تشکیلات ادارای و تشکیلات تیم های ملی فوتسال بازدید کردند.در این بازدید ها که مدیران عامل باشگاهها هم حضور داشتند از مشکلات خود و شرایطی که بر تیم ها حاکم است مطالبی را مطرح کردند.
وی افزود: همچنین فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال برنامه های خود را در خصوص فعالیتهای صورت گرفته در فوتسال کشور در رده های سنی مختلف، برنامه ریزی مسابقات باشگاههای لیگ برتر، نوع برگزاری مسابقات، امکانات موجود در فوتسال ایران، مطالب خود را مطرح کردند.
رئیس دپارتمان کمیته فوتسال در پایان گفت: صبح امروز(سه شنبه) خسوس به همراه کادر فنی خود از اهداف و برنامه های تدوین شده برای تیم ملی فوتسال کشور مطالبی را مطرح می کند. از برنامه های کادر فنی تیم ملی می توان به حضور در تورنمنت های دوستانه(اهداف کوتاه مدت)، حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا در سال 2014(اهداف میان مدت) و حضور درجام جهانی 2016(اهداف بلند مدت) اشاره کرد.
گفتنی است؛ نشست امروز با حضور مهدی محمد نبی-دبیر کل فدراسیون، افتخاری-سرپرست کمیته فوتسال و اعضای این کمیته در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می شود.

۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.