درخشنده: پیشنهاد میزبانی ایران در زیر 23 آسیا تصویب شد

درخشنده: پیشنهاد میزبانی ایران در زیر 23 آسیا تصویب شد
مسئول کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال بعد از بازگشت از اجلاس AVC موارد تصویب شده توسط این کمیته را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، سعید درخشنده که چندی پیش راهی اجلاس کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا AVC شده بود بعد از بازگشت به کشورمان گفت: از سال 2014 در مسابقات قهرمانی آسیا در تمام رده های سنی و برای کنترل بیشتر تیم ها ، مسابقات با 16 تیم برگزار می شود و در صورتی که تعداد تیم های متقاضی بیشتر از این تعداد باشد برای آنها مسابقه انتخابی در نظر می گیرند.
وی افزود: مسابقات زیر 23 سال قهرمانی جهان هم که در برزیل برگزار می شود به این دلیل که فرصتی برای انتخابی وجود نداشت به کنفدراسیون قاره ها واگذار شد و آسیا هم دو تیم اعزامی به این مسابقات را بر اساس رنکینگ جهانی تیم ها اعلام کرد که استرالیا، ایران، چین و ژاپن برای حضور در این مسابقات معرفی شدند که دو تیم اول جواز حضور را پیدا می کنند. همچنین ما پیشنهاد برگزاری اولین دوره مسابقات زیر 23 سال قهرمانی آسیا را ارائه دادیم که خوشبختانه با موافقت اعضا مواجه شد و ایران در سال 2015 میزبان این مسابقات خواهد بود.
درخشنده ادامه داد: از این پس در مسابقات رده های سنی از واژه نوجوانان یا جوانان استفاده نمی شود و به جای آن سن مشخص می شود مانند زیر 23 سال. در این بین هنوز هیچ کشوری درخواست میزبانی از این مسابقات را نداده است. ضمن اینکه مسابقات قهرمانی باشگاههای جهان هم به دلیل نداشتن میزبان احتمالا حذف خواهد شد.
او در مورد انتخاب بازیکنان برتر هم گفت: از امسال بازیکنان برتر شامل لیبرو، پاسور، با ارزش ترین بازیکن و دفاع وسط هر کدام یک بازیکن و پشت خط زن و قطر پاسور هر کدام 2 بازیکن انتخاب می شوند. همچنین سهمیه آسیا برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان 4 تیم است که مسابقات انتخابی آن به صورت منطقه ای برگزار می شود. ضمن اینکه برای مسابقات جام ملتهای آسیا در امارات 22 تیم در چهار گروه به مصاف هم می روند.

۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.