آشوری شرایط مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته را تشریح کرد

آشوری شرایط مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته را تشریح کرد
دبیر فدراسیون کاراته شرایط مسابقات انتخابی تیم ملی که اواخر ماه جاری برگزار می شود را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته در خصوص نحوه گزینش ملی پوشان برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی گفت:اواخر هفته آینده مسابقات قهرمانی کشور را با هدف فراهم آوردن شرایط برابر برای تمامی کاراته کاها برگزارخواهیم کرد تا تمامی نفرات شانس یکسانی برای رسیدن به تیم ملی داشته باشند.

وی افزود: در پایان این مسابقات که به میزبانی اراک برگزار می شود نفرات سکونشین را به همراه ملی پوشان اعزامی به جهانی فرانسه و منتخبین مرحله نخست انتخابی بازیهای کشورهای اسلامی که حدود یک ماه پیش در سالن کبکانیان برگزار شد به اردو دعوت می شوند.

آشوری اظهار داشت: این نفرات حداکثر تا پایان اسفند ماه در دو مرحله انتخابی درون اردویی دیگر شرکت می کنند تا آنها را برای حضور در رویدادهای بین المللی الویت بندی کنیم.

وی ادامه داد: اولویت نخست فدراسیون کاراته حضور در بازیهای کشورهای اسلامی است که خرداد ماه در اندونزی برگزار می شود و ما تا 15 اسفند ماه ترکیب اصلی اعزامی را مشخص خواهیم کرد که این ترکیب غیر قابل تغییر خواهد بود.

دبیر فدراسیون کاراته گفت: سایر نفرات و کاراته کاهای اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی طی فرایندی دیگر در طول اردوهای آماده سازی برای حضور در مسابقات آسیایی امارات گزینش می شوند.
۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.