دوومیدانی جانبازان و معلولین به دنبال صید مدال در مسابقات آسیای هندوستان

با توجه به سطح فنی مسابقات قهرمانی کشور سال جاری جانبازان و معلولین مطمئن هستم ورزشکاران ایران در مسابقات آیواز هندوستان مدال های زیادی کسب خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛بهمن رضایی سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین با بیان این مطلب افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری این دوره از مسابقات، انتخاب برترین ها برای اعزام به رقابتهای آیواز هندوستان بود که در آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
 وی خاطر نشان کرد: در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور، ورزشکاران کلاس آیواز (قطع عضو و ویلچری) نتایج بسیار خوبی بدست آوردند که بهبود رکورد پارالمپیک عبدالرضا جوکار به میزان 35 سانتی متر از جمله این نتایج است.
سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان تصریح کرد: فرزاد سپهوند، باقری و علی یاری نیز از دیگر ورزشکارانی بودند که به انتظارات کادر فنی تیم ملی به خوبی پاسخ دادند و رکوردهای بسیار خوبی از خود برجا گذاشتند.
رضایی تاکید کرد: در دوره قبل مسابقات آیواز که سال 2007 در کشور چین تایپه برگزار شد، تیم ملی دوومیدانی جانبازان با 18 ورزشکار شرکت کرد و از فدراسیون جانبازان و معلولین درخواست می شود با توجه به کیفیت مسابقات کشوری، در این دوره اجازه اعزام 24 بازیکن داده شود.
وی یادآور شد: مسابقات آیواز هندوستان، انتخابی بازیهای پارالمپیک 2012 لندن نیز خواهد بود و در صورتی که تیم ایران با بازیکنان بیشتری به این رقابتها اعزام شود، امکان کسب سهمیه بیشتر در بازیهای پارالمپیک را خواهد داشت .
سرمربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین در ادامه درخصوص برگزاری اردوهای آمادگی تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات آیواز گفت: 24 ورزشکار مرد و 4 زن از نفرات برتر مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور به اردوی آمادگی دعوت می شوند و درصورت موافقت فدراسیون ورزش های جانبازان، در نهایت تیم با 24 بازیکن عازم دهلی نو می شود.

 

۲ شهریور ۱۳۸۸ ۱۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.