سوی اتحادیه بیلیارد و اسنوکر تایلند؛حسین وفایی به دومین دوره مسابقات رنکینگ تایلند دعوت شد

سوی اتحادیه بیلیارد و اسنوکر تایلند؛حسین وفایی به دومین دوره مسابقات رنکینگ تایلند دعوت شد
حسین وفایی از سوی اتحادیه بیلیارد و اسنوکر تایلند(BSAT) به دومین دوره مسابقات رنکینگ تایلند که از تاریخ 30 بهمن لغایت 6 اسفند ماه برگزار می شود، دعوت شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در طول مدت ده سال گذشته، اتحادیه بیلیارد و اسنوکر تایلند(BSAT) یک سری مسابقات پی در پی و متوالی رنکینگ اسنوکر را برای 64 بازیکن برتر کشور تایلند در بخش یک شامل 7 رویداد و مسابقه رنکینگ برگزار نموده است. دور مقدماتی، از مرحله یک سی و دوم نهایی تا مرحله یک شانزدهم نهایی در هر رویداد به منظور جستجو و مشخص نمودن بازیکنان مرحله یک هشتم نهایی برای رقابت در مرحله نهایی این مسابقات در استان های مختلف کشور تایلند برگزار می گردیده است. روزانه یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی تا نیمه نهایی تحت پوشش زنده تلویزیونی کابلی قرار می گیرد و دیدار نهایی در سرتاسر کشور تایلند پخش خواهد شد. این رویدادهای رتبه بندی (رنکینگ) مورد استقبال میلیون ها طرفدار اسنوکر در طول 10 سال گذشته در کشور تایلند قرار گرفته و همه این رویدادها را پیگیری و دنبال می کردند. رویداد رنکینگ دوم و پیش روی ما در این فصل در استان سوفانبیوری (Suphanburi) – تایلند و در هتل PATCHARAاز تاریخ 24-18 فوریه 2013 مصادف با (30 بهمن 1391 تا 6 اسفند ماه 1391) برگزار خواهد گردید. اتحادیه بیلیارد و اسنوکر تایلند، از حسین وفایی به منظور شرکت در این مسابقات قهرمانی به عنوان یک بازیکن خارج از سهمیه (سهمیه میزبان) دعوت نموده است..
اتحادیه بیلیارد و اسنوکر تایلند (BSAT) مبلغ جایزه نقدی این مسابقات در مرحله یک هشتم نهایی به مبلغ 15 هزار بت تایلند را تضمین می نماید، حتی اگر وی در مسابقه خارج از سهمیه خود شکست را پذیرا شود. مابقی مبلغ جایزه نقدی بستگی به عملکرد وی در این تورنمنت و اینکه تا چه مرحله ای پیشروی کند خواهد داشت.
گفتنی است وفایی در تاریخ 28 بهمن ماه عازم تایلند خواهد شد.

۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.