در نشست دست اندرکاران تیم فوتبال امید با افشارزاده مطرح شد؛دبیر کل کمیته ملی المپیک :توقع صعود تیم فوتبال امید به المپیک خواسته به حق مردم است

در نشست دست اندرکاران تیم فوتبال امید با افشارزاده مطرح شد؛دبیر کل کمیته ملی المپیک :توقع صعود تیم فوتبال امید به المپیک خواسته به حق مردم است
مسئولین فدراسیون فوتبال و تیم ملی امید روز گذشته با دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان طی نشستی به بحث و بررسی در خصوص برنامه های این تیم پرداختند.

به گزارش روابط کمیته ملی المپیک؛ این نشست که با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، تاج نایب رئیس، برادران پیروانی و اعضای کادر فنی تیم ملی امید  و همچنین افتخاری مشاور کمیته،پرویز کماسی پیشکسوت  و سر رشته برگزار شد. افشارزاده با اشاره به حساسیت کار و توجه هر چه بیشتر به تنظیم برنامه های تدارکاتی هدفمند اظهار داشت: بعد از عدم راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی اکنون تمام نگاه ها به تیم ملی امید دوخته شده و همه مردم انتظار دارند تا این تیم به المپیک صعود کند.
وی در ادامه افزود: خواسته تمام مردم ایران به حق است و این وظیفه من و شماست که باید موجبات رسیدن به این توقع که مطمئنا رسیدن به آن غرور ملی و شادی تمامی ایرانیان را بهمراه خواهد داشت مهیا نماییم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با تاکید بر حمایت همه جانبه کمیته ملی المپیک از برنامه های آماده سازی تیم ملی امید گفت: از روز اول هم اعلام کردم که از هیچ حمایتی برای صعود این تیم به المپیک دریغ نخواهم کرد و پشتیبانی های صورت گرفته طی ماههای گذشته نیز بهترین گواه بر این ادعاست. منتهی درخواست من از مجموعه فدراسیون و کادر فنی تیم این است که با همفکری و نظر خواهی از تمامی کارشناسان و پیشکسوتان برنامه ای طراحی کنند که موفقیت آن تضمین شده باشد.
افشارزاده ادامه داد: انصافا فوتبالیست های ما پتانسیل لازم برای نتیجه گیری در مسابقات مقدماتی را دارند و نکته مهمی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم آماده سازی روحی و روانی آنان است. باید آنها در کنار اینکه برنامه های تمرینی و بدنسازی را پشت سر می گذارند به این خودباوری و اعتقاد برسند که صعود به المپیک حقشان است. ضمن اینکه باید چنان تعصبی به خواسته به حق مردم داشته باشند که برای برآورده ساختن آن از جان مایه بگذارند.
وی در پایان از همکاری خوب باشگاهها با تیم ملی امید تقدیر و تشکر کرد و گفت: جا دارد از تمامی باشگاهها که با کادر فنی تیم ملی امید همکاری نزدیک و خوبی دارند تقدیر و تشکر کنم و درخواست نمایم که در ادامه راه نیز بخاطر تیم ملی و مردم همین رویه را ادامه دهند و پشتیبان تیم های ملی باشند.

در ادامه این نشست پیروانی  سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد:من موفقیت تیم ملی را وظیفه خود می دانم به همین دلیل تمام تلاش، داشته هاو تجربیات خود را بنحو مطلوب در اختیار تیم ملی قرار می دهم تا به خواسته مسئولین و مردم که همان صعود تیم به المپیک است دست یابیم و در راستای دست یافتن به این هدف به کار علمی و استفاده از نیروهای جوان و متخصص اعتقاد راسخی داشته و دست همه عزیزان را که ما را برای دستیابی به این هدف کمک می کنند می فشارم.
سرمربی تیم ملی امید ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری چنین جلسه ای تصریح کرد:برگزاری چنین جلساتی باعث تعامل بیشتر بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال شده و بوجود آمدن این تعامل در حال حاضر باعث شده تا ما با خیالی آسوده به اجرای برنامه های خود بپردازیم.  البته جا دارد از باشگاه های فوتبال که تاکنون بازیکنانشان را در اختیار ما قرار دادند تشکر کرده و این  همکاری با توجه به نیاز بیشتر تیم ملی به بازیکنان همچنان بین باشگاه ها و کارد فنی وجود داشته باشد و به شخصه ضمن تشکر از برگزاری چنین جلسه ای از سوی افشار زاده باید اشاره کنم کاش این نشست زودتر برگزار  می شد تا به این نقطه از تفاهم و همدلی می رسیدیم.
سپس تاج نائب رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از برگزاری چنین نشستی تصریح کرد:امیدورایم همدلی بوجود آمده بین کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال و زحمات کادر فنی و بازیکنان در نهایت منجر به صعود ایران به بازیهالی المپیک و پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان شود  و قول می دهیم فدراسیون با تمام توانایی در برگزاری اردوی آماده سازی و تدارکاتی، مسابقه دوستانه ، تهیه امکانات  و شرایط بنوعی تمام توان و داشته های خود را برای صعود بعه المپیک در اختیار تیم ملی امید قرار دهد.

در پایان برادران پیروانی برنامه های خود را برای آماده سازی تیم ملی به دبیر کل کمیته ملی المپیک ارائه کرده و مقرر شد تا در فرصتی مناسب با حضور افشار زاده ،مسئولان تدارکاتی مسابقات و کادر فنی این برنامه مورد ارزیابی قرار گیرد.


۲ شهریور ۱۳۸۸ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.