نتایج هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی بانوان؛صعود تیراندازان همدان و خراسان شمالی به لیگ برتر بانوان

نتایج هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی بانوان؛صعود تیراندازان همدان و خراسان شمالی به لیگ برتر بانوان
هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی بانوان برگزار شد و تیم هیئت کرمان در رشته تفنگ و هیئت خراسان شمالی در رشته تپانچه بیشترین امتیاز را در پایان این مسابقات کسب کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی، هفته نهم و پایانی لیگ دسته یک تیراندازی بانوان به میزبانی هیئت کرمان و به سرداوری مهتاب رضیی برگزار شد و در رشته تپانچه بادی تیم های ثابت هدف پارس الف، هیئت خراسان شمالی، هیئت کرمان و هیئت همدان و در رشته تفنگ بادی تیم های هیئت البرز، هیئت فارس، هیئت کرمان و هیئت همدان بر حریفان خود پیروز شدند.
بر اساس این گزارش، تیم هیئت خراسان شمالی متشکل از عاطفه عزیزپور، راشل روشن روان و نسرین موحدی بیشترین امتیاز را در بخش تیمی تپانچه در این هفته کسب کرد و نسرین موحدی از این تیم با 370 امتیاز در انفرادی اول شد و در رشته تفنگ تیم هیئت همدان با سمانه صنایعی، سمانه چایانی و منیره جمور و با 1136 امتیاز در بخش تیمی اول شد و سمانه چایانی از این تیم با 392امتیاز در انفرادی در جایگاه اول ایستاد.
در پایان این دوره از مسابقات تیم هیئت تیراندازی کرمان در رشته تفنگ با کسب بیشترین امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم های هیئت تیراندازی همدان و فارس به ترتیب دوم و سوم شدند و سمانه چایانی از هیئت همدان با معدل امتیاز 389 در بخش انفرادی قهرمان شد. در رشته تپانچه تیم هیئت خراسان شمالی مقام اول را کسب کرد و تیم های هیئت همدان و ثابت هدف پارس الف به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند و در بخش انفرادی این رشته منیژه کاظمی از هیئت همدان با 374 امتیاز اول شد.
شایان ذکر است در مجموع دو رشته تفنگ و تپانچه، تیم های همدان و خراسان شمالی جواز حضور در رقابت های لیگ برتر سال آینده را کسب کردند.


۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.