بهادر مولایی: فقط به طلای جهانی ورشو فکر می کنم

بهادر مولایی: فقط به طلای جهانی ورشو فکر می کنم
قهرمان سال 2010 جوانان جهان از به چیزی جز کسب مدال طلای بزرگسالان جهان در ورشوی لهستان فکر نمی کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛بهادر مولایی  با ابراز رضایت از شرایط آمادگی این روزهای خود عنوان کرد: با توجه به افزایش استقامت بدنی ام، هم اکنون به رکوردهای 190 در یکضرب و 242 در دوضرب رسیده ام و تمام تلاشم بر این است که در آینده ای نزدیک این رکوردها را به 205 در یک ضرب و 245 در دوضرب برسانم تا بتوانم با دیگر مدعیان سنگین وزن رقابت کنم.
عضو تیم ملی حفاری که برای در رقابتهای فینال لیگ به اهواز رفته تا در اردوی آمادگی تیمش حضور داشته باشد افزود: اینکه در فینال لیگ وزنه بزنم یا در مرحله اول لیگ جوانان به نظر سرمربی تیم بستگی دارد اما من با جدیت تمرین می کنم تا برای تیمم بهترین وزنه ها را بالای سر ببرم.  
بهادر مولایی که اولین حضور خود در رقابتهای بین المللی بزرگسالان را دو سال پیش در قهرمانی آسیا تجربه کرد،  حضور در رقابتهای قهرمانی سال 2013 بزرگسالان جهان را مهمترین برنامه آتی خود دانست و گفت: تمام تمرکز من از هم اکنون روی کسب مدال طلای بزرگسالان جهان است. بردن مدال طلای فوق سنگین جهان بزرگترین آرزوی من است برای آن حاظرم سخت ترین تمرین ها را پشت سر بگذارم.
۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.