سنگاپور هم حریف شیر زنان کریکت ایران نشد

سنگاپور هم حریف شیر زنان کریکت ایران نشد
تیم ملی بانوان کشورمان روز دوشنبه در ادامه مسابقات کریکت بانوان قهرمانی آسیا برابر سنگاپور به یک پیروزی الهام بخش رسید و سومین برد خود را در عرصه این مسابقات معتبر به ارمغان آورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، در این بازی حساس، ملی پوشان ایران با ارائه یک بازی برتر برابر حریف نام آشنای خود به پیروزی دست یافتند.
بانوان کشورمان در این دیدار با نتیجه 89-88 سنگاپور را از میان برداشتند تا پس از برتری برابر قطر و کویت، سومین پیروزی خود را در عرصه آسیا رقم بزنند.
در پایان این دیدار مهیج از سوی کمیته فنی مسابقات خانم "نسیمه ره شتایی" به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد و جایزه ویژه ای به او اهدا گردید.
تیم ملی بانوان کشورمان روز چهارشنبه هفته جاری برای کسب مقام پنجمی آسیا با تیم بوتان پیکار خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی چین با هنگ کنگ و تایلند با نپال دیدار می کند تا تیمهای برنده راهی فینال شوند.
تیم ملی کریکت بانوان ایران در دور نخست برابر تیمهای قدرتمند چین و تایلند نتیجه را واگذار کرد اما مقابل قطر – کویت و سنگاپور به پیروزی دست یافت.
شایان ذکر است حضور پرقدرت تیم ملی کریکت بانوان ایران آن هم با حجاب اسلامی در رقابتهای قهرمانی آسیا بازتاب وسیعی در رسانه های تایلند داشته است.

۹ بهمن ۱۳۹۱ ۱۵:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.