کریکت قهرمانی بانوان آسیا – تایلند؛برتری تیم ایران برابر کویت

کریکت قهرمانی بانوان آسیا – تایلند؛برتری تیم ایران برابر کویت
در ادامه مسابقات کریکت قهرمانی بانوان آسیا ، تیم ملی کشورمان روز یکشنبه موفق شد برابرکویت به برتری برسد و دومین پیروزی خود را در این رقابتهای معتبر قاره رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ، این دیدار از گروه دوم در ورزشگاه " جیم خانا " شهر چیانگ مای کشور تایلند برگزار شد که طی آن تیم ایران توانست حریف خود را با حساب 130 بر 129 تسلیم کند .
در پایان این دیدار، خانم " رویا کاهنی " ملی پوش کشورمان از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد و جایزه ویژه ای از سوی مسوولان کنفدراسیون کریکت اسیا به وی اهدا گردید .
تیم ایران فردا ( دوشنبه ) برابر تیم قدرتمند سنگاپور قرار می گیرد که در صورت برتری در رده سوم گروه شش تیمی ( گروه دوم ) قرارمی گیرد که باید با تیم سوم گروه یک برای کسب مقام پنجمی قاره کهن مصاف داشته باشد.
شایان ذکر است پیش از این تیم کشورمان برابر قطر به پیروزی دست یافت که خانم " نفیسه ره شتایی " ملی پوش ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد.
در گروه دوم ، تیم های قدرتمند چین و تایلند در رده های اول و دوم قرار دارند و در گروه یک ، تیم های نپال – هنگ کنگ – بوتان – مالزی و امارات به ترتیب در مکانهای اول تا پنجم ایستاده اند .
تیم کشورمان را در این مسابقات خانم ها " هاجر سرور " پاکستانی به عنوان سرمربی و " مژده باوند پور " به عنوان مربی هدایت می کنند. ملی پوشان ایران در این رقابتها با پوشش اسلامی به میدان می روند که این اقدام با بازتاب وسیعی در تایلند مواجه شده است.
۸ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.