دکتر مجدآرا : مجمع عمومی فدراسیون همگانی در همدان برگزار می شود

دکتر مجدآرا : مجمع عمومی فدراسیون همگانی در همدان برگزار می شود
مجمع عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی روز یکشنبه 8 بهمن ماه در حاشیه جشنواره زمستانی استان همدان در شهر همدان برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزشهای همگانی ، دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ضمن تقدیر از حضور پرشور و همه جانبه مردم ورزش دوست بندر ماهشهر در همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه 6 بهمن ماه از برگزاری مجمع عمومی فدارسیون در استان همدان خبر داد و اظهار داشت : این مجمع قرار است با هدف تدوین آیین نامه ها برای سال آینده ، ارائه عملکرد سال 91 و همچنین ارائه برنامه های وزارت ورزش که در جهت اشاعه هر چه بیشتر ورزش همگانی پیش بینی گردیده روز یکشنبه با حضور کلیه اعضای مجمع متشکل از روسای هیاتها ( و برای اولین بار نواب روسای بانوان هیاتها ) ، روسای انجمنها ، نمایندگان سازمانها و ... برگزار شود .

وی در ادامه همچنین از برگزاری یک دوره کارگاه علمی و آموزشی مدیریت سلامت ورزش همگانی برای اولین بار در مجمع عمومی خبر داد و افزود : این کارگاه با سر فصلهایی چون نقش علک بیو مکانیک ورزشی در آمادگی بدنی ، آشنایی با روشهای ارزیابی ناهنجاریهای قامتی ، آشنایی با شیوه تمرین ورزش صبحگاهی و آشنایی با روشهای ارزیابی فاکتورهای پیکر سنجی روز یکشنبه پیش از شروع مجمع برگزار می شود .

دکتر مجدآرا در پایان خاطر نشان ساخت : مسابقات قهرمانی کارمندان دولت به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارکه دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از روز 25 بهمن ماه در استان خراسان رضوی و شهر مشهد با انجام مسابقات طنابکشی برگزار می شود .

۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۵:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.