ملی پوش دسته 105 کیلوگرم تیم وزنه برداری:تمام تلاشم را می کنم تا در ترکیب تیم اعزامی به کره قرار گیرم

ملی پوش دسته 105 کیلوگرم تیم وزنه برداری:تمام تلاشم را می کنم تا در ترکیب تیم اعزامی به کره قرار گیرم
رضا تیموری گفت: دو ماه فرصت دارم تا با رسیدن به شرایط ایده آل به عضویت تیم اعزامی به مسابقات جهانی کره درآیم.
رضا تیموری ملی پوش دسته 105 کیلوگرم کشورمان که در حال حاضر در اردوی سطح ارتفاع اردبیل زیر نظر کادر فنی تیم ملی در حال تمرین و آماده سازی است در خصوص وضعیت آمادگی خود گفت: من از اوایل سال و برای حضور در لیگ تمریناتی نسبی را شروع کردم و اصلا برنامه ریزی خاصی برای حضور در جهانی و تورنمنت های بین المللی نداشتم اما با بالا رفتن رکوردهایم و رسیدن به شرایط نسبی؛ دعوت مدیر تیم های ملی را به فال نیک گرفتم و به جمع اردونشینان پیوستم.
وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر با رفع آسیب دیدگی ها در شرایط خوبی به سر می برم و در تمرینات پرفشار هفته گذشته توانستم به رکوردهای 180 و 210 کیلوگرم در یکضرب و دو ضرب دست پیدا کنم.
تیموری با اشاره به حمایت خوب کادر فنی تیم ملی از اردونشینان اظهار داشت: انصافا رضازاده و زارع زحمات زیادی برای اردونشینان می کشند و از نظر روحی و بدنی آنان را به فرم ایده آل نزدیک و نزدیک تر می کنند. فضای خوبی در اردو حاکم است و تمام اردونشینان سخت در تلاشند تا بتوانند با رسیدن به فرم آمادگی لازم در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی کره قرار گیرند. من نیز از این قائده مستثنی نیستم و از تمام نیرو و توانم استفاده می کنم تا با رسیدن به رکوردهای لازم مسافر گویانگ شوم.
وی در پایان گفت:حداقل رکوردی که یک وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم برای جایگیری در بین برترین ها نیاز دارد 415 کیلوگرم مجموع است که امیدوارم بتوانم در مدت باقیمانده به آن برسم. انگیزه فراوانی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی و حضور در جهانی کره دارم که پاسخ به زحمات مربیان بخصوص پدرم مهمترین آنها می باشد.
۲ شهریور ۱۳۸۸ ۰۹:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.