کشتی آزاد جایزه بزرگ ایوان یاریگین – روسیه؛نفرات برتر وزنهای 55 و 74 کیلوگرم مشخص شدند

کشتی آزاد جایزه بزرگ ایوان یاریگین – روسیه؛نفرات برتر وزنهای 55 و 74 کیلوگرم مشخص شدند
در پایان روز نخست رقابتهای کشتی آزاد جایزه بزرگ جام ایوان یاریگین که روز گذشته در شهر کراسنویارسک برگزار شد، نفرات برتر اوزان 55 و 74 کیلوگرم مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون کشتی، بنا به اعلام سایت فدراسیون کشتی روسیه، تمام کشتی گیران شاخص این کشور به جزء جمال اوتارسلطانوف و ویکتور لبدف در وزن 55 کیلوگرم و دنیس چارگوش و آدام سایتی اف در وزن 74 کیلوگرم، در مسابقات این دو وزن حضور داشتند.همچنین بنا به اعلام یکی از خبرگزاری های کشور روسیه، کشتی گیرانی از 20 کشور از جمله ایران، آمریکا، ترکیه، ژاپن، فرانسه، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و چند تیم از روسیه در این مسابقات به میدان می روند. در این خبر اعلام شده است که تیم ایران پس از سالها در این رقابتها حضور دارد.
بر این اساس در روز نخست این رقابتها، در وزن 74 کیلوگرم انور گودیف با شکست صبا هوژبتی قهرمان شد و در وزن 55 کیلوگرم آرتم گبک با برتری مقابل سعداله قاضی ماگمداف به مقام نخست رسید.
همچنین مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم در دورهای اول و دوم کشتی گیرانی از روسیه و ژاپن را شکست داد اما در دور سوم مقابل رسول ژوکایف دیگر کشتی گیر روس و نفر دوم جهان در وزن 66 کیلوگرم مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.ژوکایف نیز در مرحله نیمه نهایی مقابل صبا هوژبتی باخت.رضا افضلی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز در دور اول مقابل رسول رسول اف از روسیه شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. ایران در وزن 55 کیلوگرم نماینده ای نداشت.
نتایج انفرادی وزنهای 55 و 74 کیلوگرم به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: آرتم گبک 2- سعداله قاضی ماگمداف 3- بازار ژالساپوف(همگی از روسیه) و ماری سیتا رومی تاکا(ژاپن)
74 کیلوگرم: 1- انور گودیف 2- صبا هوژبتی 3- کاخابر هوژبتی و رسول ژوکایف (همگی از روسیه)
رقابتهای اوزان 60 و 66 کیلوگرم فردا(شنبه) برگزار می شود، که آرش دنگسرکی و محمد یوسفی نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند. مسابقات اوزان 84، 96 و 120 کیلوگرم نیز روز یکشنبه برگزار می شود که رضا بیات، الیاس بختیاری، حامد طالبی زرین کمر و محمد رضا آذرشکیب به مصاف حریفان خود می روند.

۷ بهمن ۱۳۹۱ ۱۰:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.