قهرمانی فرانسه در نخستین کاراته وان سال 2013

قهرمانی فرانسه در نخستین کاراته وان سال 2013
نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال 2013 موسوم به کاراته وان که در شهر پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد با قهرمانی تیم میزبان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، این مسابقات درحالی برگزار شد که برخلاف دوره های گذشته خبری از تیم های برتر و ستارگان کاراته جهان نبود.

دراین مسابقات که به مدت 2 روز در پاریس برگزار شد تیم ملی فرانسه در غیاب ملی پوشان شاخص خود با کسب 7 مدال طلا، 2 نقره و 6 برنز در مجموع مردان و زنان به مقام قهرمانی دست یافت. ترکیه با یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز، اتریش و ونزوئلا هر کدام با یک طلا، و 2 برنز به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

در این رقابتها 23 کشور برای نخستین بار در لیگ جهانی به مدال رسیدند که هنک کنگ با هدایت "محمود کرک آبادی" سرمربی ایرانی خود یکی از این کشورها بود.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، مدال طلا به "صوفیان آگودژیل" فرانسوی رسید که در فینال موفق شد، "عبدالکریم بوآمریا" را شکست دهد. در این وزن نشان برنز به کاراته کاهای پرتغال و مراکش رسید.

در وزن منهای 67 کیلوگرم، "ماتیو کاسو" از فرانسه با شکست همه حریفان بر سکوی اول ایستاد و "ماروین گارین" دیگر کاراته کای فرانسه نشان نقره را به گردن آویخت. "عمر کرم اوغلوگ از ترکیه و "لوگان داکاستا" از فرانسه مشترکاً بر سکوی سوم قرار گرفتند.

نشان طلای منهای 75 کیلوگرم به "یاسین ال اورگا" از مراکش رسید. "ویتال واسلیف" از روسیه نایب قهرمان شد. "عبدالرحمان" از فرانسه و "نونو موریا" از پرتغال هم مدال برنز این وزن را به خود اختصاص دادند.

در وزن منهای 84 کیلوگرم دو فرانسوی به نام های، "سالم بندیاب" و "لونی بولسنان" مدالهای طلا و نقره را بین خود تقسیم کردند. "ارکان انس" از ترکیه که در رقابتهای جهانی پاریس در سنگین وزن قهرمان شد، در این رقابتها به همراه "مورنو شپارد" از هلند بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن به اضافه 84 کیلوگرم "ارسلان گالیسگان" از ترکیه قهرمانی را از آن خود کرد و "دژان پاجلیک" از صربستان مدال نقره گرفت. "اندرو ویرا" از پرتغال و "میگوئل گالیندو" از ونزوئلا هم مشترکاً صاحب مدال برنز شدند.

۵ بهمن ۱۳۹۱ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.