اهواز میزبان وزنه برداران جوان

اهواز میزبان وزنه برداران جوان
مرحله نخست رقابتهای لیگ وزنه برداری جوانان روزهای 20 و 21 بهمن ماه سال جاری به میزبانی تیم ملی حفاری در اهواز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، پیش از این دو بار زمان شروع لیگ وزنه برداری با دستور حسین رضازاده به تعویق افتاد تا تیم ها کلیه مدارک مربوط به این رقابتها را در اختیار فدراسیون قرار دهند.
براین اساس مرحله نخست رقابتهای لیگ وزنه برداری جوانان روزهای 20 و 21 بهمن ماه سال جاری به میزبانی تیم ملی حفاری در اهواز برگزار می شود و مرحله دوم و پایانی آن نیز طی روزهای 20 و 21 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
تاکنون چهار تیم ملی حفاری ایران، مناطق نفت خیز جنوب، عقاب نیروی هوایی و نفت و گاز مسجد سلیمان برای شرکت در لیگ وزنه برداری جوانان اعلام آمادگی کرده اند و این امکان وجود دارد که با اضافه شدن تیم ام.آر.ای شیراز تعداد تیم های لیگ جوانان به پنج تیم افزایش پیدا کند.
گفتنی است تیم ملی حفاری میزبان مرحله پایان لیگ وزنه برداری بزرگسالان هم هست که این رقابتها دو روز پس از اتمام مرحله نخست لیگ وزنه برداری جوانان طی روزهای 23 و 24 بهمن در باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری برگزار می شود.

۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.