عموزاده: جامعه کاراته ازحضور سمندر خوشحال است

عموزاده: جامعه کاراته ازحضور سمندر خوشحال است
دارنده نخستین مدال طلای کاراته ایران در رقابت های جهانی گفت: جامعه این رشته رزمی از حضور مجدد "علیرضا سمندر" در مسند ریاست فدراسیون کاراته خوشحال است.
به گزراش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، "مهدی عموزاده" ادامه داد: کاراته را از 13 سالگی در قم آغاز کرده و پس از حدود 7 سال به اردوی تیم جوانان ایران راه پیدا کردم و در آنجا با تمرینات زیادی که داشتم نوار پیروزی ها آغاز شد. سال 76 قهرمان جهان شدم و نخستین مدال طلای کاراته ایران در جهان را کسب کردم و پس از من "حسین روحانی" و "جاسم ویشگاهی" در جهانی 2006 فنلاند و "امیر مهدی زاده" در جهانی 2012 فرانسه به مدال طلا رسیدند.

وی درخصوص فعالیت خود در تیم ملی امارات گفت: بیش از 3 سال است هدایت تیم ملی امارات را برعهده دارم و با عده معدودی از جوانان کار می کنم، شرایط کاراته کشورهای حوزه خلیج فارس با ایران قابل مقایس نیست. هرچند کمیت بسیار پایین است و اگر کسی به ورزش علاقه داشته باشد فقط به دنبال فوتبال می رود.

قهرمان اسبق جهان ادامه داد: امکانات عالی مثل سالن بودجه بالا وسفرهای متعدد فراهم است اما در امارات ورزشکار نداریم. کل جمعیت این کشور یک میلیون نفر است و اگر یک مدال آسیایی هم کسب کنیم خوب است.

سرمربی تیم ملی کاراته امارات ادامه داد: مسیری را طی می کنیم که گمان می برم خیلی سریع نتوانیم به نتیجه برسیم. اگر در رقابت های آسیایی امارات یک یا 2 مدال هم کسب کنیم نتیجه ایده الی برای امارات است.

وی درخصوص حاشیه های که همواره پس از انتخاب کادر فنی برای کاراته ایران ایجاد می شود عنوان کرد: چند سالی است از کاراته ایران فاصله دارم اما در فرانسه به خوبی دیدم که همه کاراته ایران را تحسین کردند و خوشبختانه این رشته دوباره در کشورمان زنده شد. یقین دارم با ثبات مدیریتی آقای سمندر که سالها در این ورزش فعالیت کرده اند دوباره نتایج درخشان گذشته تکرار می شود.

وی افزود: علیرضا سمندر مدیر کاربلدی است و باید به وی فرصت داده شود تا با ثبات مدیریتی به موفقیت برسد.

۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.