هفته پایانی سوپر لیگ کاراته جمعه برگزار می شود؛3 تیم به دنبال سکوی قهرمانی

هفته پایانی سوپر لیگ کاراته جمعه برگزار می شود؛3 تیم به دنبال سکوی قهرمانی
هفته آخر سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی روز جمعه ششم بهمن ماه در سالن شهید افراسیابی تهران پیگیری می شود که 3 تیم مناطق نفت خیز جنوب، دانشگاه آزاد اسلامی و ابومسلم خراسان بخت زیادی برای کسب سکوی قهرمانی دارند.
به گزارش سایت فدراسیون کاراته، در هفته سوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، تیم مناطق نفت خیز جنوب که تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پایانی با 36 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و به نظر می رسد از شانس بیشتری نسبت به تیمهای دوم و سوم برای قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی برخوردار است، ابتدا باید به مصاف تیم ابومسلم خراسان برود که 33 امتیازی است و به فاصله کمی از این تیم در جای دوم ایستاده و درصدد کسب جایگاه نخست است.
مناطق نفت خیز جنوب در دومین مبارزه به مصاف صنعت برق هرمزگانی می رود که با 9 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد. نفتی ها سومین دیدار را مقابل شهید ستاری قرچک خواهند داشت که با 9 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی سوپر لیگ است.
ابومسلم خراسان هم در دومین دیدار دانشگاه آزاد اسلامی را پیش رو خواهد داشت که انگیزه فراوانی برای کسب مقام قهرمانی دارد و تنها با تفاضل برد کمتر نسبت به ابومسلم در جایگاه سوم قرار دارد.
ابومسلم در سومین دیدار با هیات کاراته گیلان مبارزه خواهد داشت.

دانشگاه آزاد اسلامی هم علاوه بر قرار گرفتن مقابل تیم ابومسلم و شاگردان عبدالمحمدی، باید با هیات کاراته گیلان و صنعت برق هرمزگان مبارزه کند.

در ادامه رقابتهای هفته آخر سوپر لیگ،هیات کاراته آذربایجان شرقی که با 18 امتیاز در جای چهارم ایستاده دور نخست استراحت خواهد داشت و در ادامه ابتدا به مصاف آوای رزم 15 امتیازی می رود و سپس مقابل باشگاه مقاومت قرار می گیرد.

آوای رزم که با 15 امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد در ادامه مسابقات خود با شهید ستاری قرچک مبارزه می کند.

همچنین باشگاه مقاومت ابتدا باصنعت برق هرمزگان دیدار دارد و سپس به مصاف شهید ستاری قرچک می رود.

۳ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.