شهاب سلطانی: کادر فنی تیم ملی باید مورد حمایت جامعه مربیان باشد

شهاب سلطانی: کادر فنی تیم ملی باید مورد حمایت جامعه مربیان باشد
رئیس هیات کاراته استان زنجان که سابقه سالها حضور در کادر فنی تیم ملی ایران را دارد، گفت: هر افرادی که به عضویت کادر فنی تیم ملی درآمدند می بایست مورد حمایت جامعه مربیان این رشته قرار بگیرند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت "شهاب سلطانی" اظهار داشت: بدون تردید انتخاب بهترین گزینه ها برای تیم ملی، کمترین حرف و حدیث را در برخواهد داشت. بااین حال معتقدم که تیم ملی ملک شخصی فردی نیست و کادر فنی تیم ملی می بایست ازسوی دیگر مربیان حمایت شوند.

وی در خصوص حضور "علیرضا سمندر" به عنوان سرپرست فدراسیون کاراته گفت: سمندر در گذشته نیز مسئولیت فدراسیون را بر عهده داشت که آن زمان بهترین نتایج را در جهانی مادرید و بازیهای آسیایی دوحه کسب کردیم. ایشان به خوبی جامعه کاراته را می شناسد و با شناختی که از موجودیت این ورزش دارد تصمیم گیری می کند.

سلطانی در پاسخ به اینکه ورزشکاران پس از کناره گیری از دنیای قهرمانی می توانند مربیان خوبی باشند، عنوان کرد: نباید مهره سوزی کرده و با دست خودمان سرمایه ها را از دست دهیم. ورزشکاران باید پله به پله عرصه مربیگری را طی کنند تا با تجربه ایده آل مربیگری در تیم های ملی را آغاز کنند.
وی در خصوص ضعف تیم زنجان در بخش کاتا گفت: متاسفانه در لیگ آینده سازان ضربه سنگینی از کاتا خوردیم و با وجود اینکه در کومیته تمامی حریفان را شکست دادیم اما به جمع چهار تیم نرسیدیم.

سلطانی افزود: سالهاست که اعتقاد دارم که نتایج کاتا و کومیته باید به صورت مجزا در نظر گرفته شود و باشگاهها ملزم به بستن قرارداد همزمان با نفرات کومیته و کاتا شوند.

وی عنوان کرد: تیم گاز زنجان با هدایت "حسن روحانی" قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کرده است. این مربی کار خود را از لیگ برتر آغاز کرد تا با کسب تجربیات لازم وارد مراحل بالاتر شود.
۳ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.