درخشنده: ربادنگو به زودی می آید

درخشنده: ربادنگو به زودی می آید
رییس کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال با اشاره به لغو پرواز مشاور فنی فدراسیون والیبال گفت: با بهبود شرایط آب و هوایی ربادنگو به زودی به ایران می آید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، غفار درخشنده در این باره افزود: ربادنگو قرار بود دوشنبه به تهران بیاید اما به دلیل شرایط بد آب و هوایی در فرانکفورت تمام پروازهای این فرودگاه لغو شد. ربادنگو هم تا ساعتها در این فرودگاه منتظر بود تا شاید پرواز تهران انجام شود اما این اتفاق نیفتاد تا او هم مانند سایر مسافران در فرودگاه فرانکفورت منتظر ماند. پس از حدود 24 ساعت انتظار با تماسی که با ما داشت اظهار کرد به لوزان برگشته و در روزهای آینده به ایران خواهد آمد. ما هم از اینکه یک روز به خاطر سفر به کشورمان منتظر در فرودگاه منتظر بود، تشکر کردیم و قرار شد در روز های آینده با بررسی برنامه ها یک قرار ملاقات جدیدی تنظیم کنیم.
وی در خصوص زمان بازگشت مشاورفنی فدراسیون والیبال گفت: او هم اکنون در لوزان سوئیس است و به کارهای خود رسیدگی می کند. در اسرع وقت و زمانی که شرایط برای آمدنش به ایران فراهم شود برای او بلیط تهیه می کنیم تا او به تهران بیاید. ضمن اینکه امیدواریم شرایط او تا زمانی که ویزایش اعتبار دارد فراهم شود.
لازم به ذکر است ربادنگو مشاور بین المللی فدراسیون والیبال کشورمان که قرار بود برای بازدید از امکانات  کشورمان برای میزبانی از رقابتهای لیگ جهانی دوشنبه به تهران بیاید به علت لغو پروازهای فرانکفورت به تهران هنوز به تهران نیامده است.

 
۳ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.