نایب رئیس بانوان فدراسیون خبرداد:برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری

نایب رئیس بانوان فدراسیون خبرداد:برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری
سروی گفت: هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشوری تکواندو نوجوانان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به میزبانی تهران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون زهرا سروی نایب رئیس بانوان با بیان این مطلب افزود:براساس برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته، هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشوری تکواندو نوجوانان دختر به منظور پشتوانه سازی تیم های ملی نوجوانان و جوانان، روز جمعه بیستم بهمن ماه به مدت دو روز به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار می شود.

وی افزود: بنابر تصمیم کادر فنی تیم ملی تکواندو، نفرات این دوره از رقابتها برای حضور در نخستین مسابقه انتخابی تیم ملی بانوان هوگوپوش به منظور حضور در رقابتهای قهرمانی جهان 2013 مکزیک و بازیهای کشورهای اسلامی دعوت می شوند تا فرصت حضور در تیم ملی و تمرین زیر نظر برترین مربیان داخلی را بدست آورند.

وی در پایان بیان داشت: براساس اعلام مسئولان برگزاری هفدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور تکواندو نوجوانان، مهلت ثبت نام و اعلام آمادگی تیم های شرکت کننده تا پایان وقت اداری روز یکشنبه پانزدهم بهمن اعلام شده است.

گفتنی است: شانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی کشور تکواندو بانوان نوجوان 22 و 23 تیر سال گذشته به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که در پایان تیم تهران با کسب (2 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز) عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.
همچنین تیم های مازندران با کسب (4 مدال طلا و یک نقره) و البرز با کسب (2 مدال طلا ،3 نقره و 2 برنز) به ترتیب در سکوی دوم و سوم ایستادند.
۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.