شاهچراغی: برای رسیدن به تیم ملی با تمام وجود تلاش می کنم

شاهچراغی: برای رسیدن به تیم ملی با تمام وجود تلاش می کنم
بهترین کاتاروی هفته دوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته گفت: خوشبختانه در بازیهای حساس هفته دوم پیروزی خوبی کسب کردیم و برای قهرمانی خیز برداشته ایم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون داود شاهچراغی، ضمن بیان مطلب فوق  گفت: در هفته دوم در هر سه بازی به میدان رفتم و برنده از زمین خارج شدم که باعث بالا رفتن روحیه سایر بازیکنان شد و نتیجه خوبی گرفتیم.

کاتاروی تیم ابومسلم گفت: سیروس خالقی و فرید حقیقی کاتاروهای تیمهای آذربایجان شرقی و مناطق نفت خیز جنوب افرادی هستند که این فصل عملکرد خوبی داشتند.

وی در خصوص برنامه اش در تیم ملی گفت: در مرحله اول انتخابی موفق شدم به عنوان نفر اول به اردوی تیم ملی راه یابم اما امیدوارم در سایر رقابتهای انتخابی هم بتوانم نتیجه مناسبی بدست آورم و جز نفرات اصلی تیم ملی شوم.

شاهچراغی گفت: بازیهای کشورهای اسلامی و آسیایی مهمترین مسابقات پیش رو هستند که شاید کشورهای اسلامی را بتوان برای مسابقات کاتا بهترین رقابت برشمرد که کاتاروهای خوبی در آن شرکت دارند.

وی گفت: کاراته کاهای تیم ابومسلم بدون قرارداد در لیگ مبارزه می کنند اما امیدوارم با حمایت مسئولین از بازیکنان بتوانیم در هفته پایانی هم با انگیزه خوب، نتایج درخوری بدست آوریم.

شاهچراغی گفت: مسئولان سازمان لیگ باید تمهیداتی ایجاد کنند تا تیمهای بزرگ واسپانسرها جذب لیگ های کاراته شوند تا لیگ قدرتمندتری داشته باشیم .
۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۳:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.