رکابزن تیم ملی:مربیان ایرانی بهتر از خارجی ها هستند

رکابزن تیم ملی:مربیان ایرانی بهتر از خارجی ها هستند
بهنام خسروشاهی پس از پایان اولین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه‌سواری که به منظور حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا برگزار شد،اظهار کرد: در تهران هوا بسیار سرد و آلوده است، به گونه‌ای که بر روند تمرین‌هایمان تاثیر خوبی نگذاشت و نباید در این فصل اردویی را در تهران برگزار کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛وی ادامه داد: اگر از ابتدا اردوها در مناطق گرمسیری برگزار می‌شد، بهتر بود اما فکر می‌کنم به این دلیل که نفرات زیادی در اردوی اول حاضر بودند، یک اردوی پنج، شش روزه برگزار کردند تا نفرات اضافی حذف شوند و فقط نفرات اصلی به مناطق گرمسیری بروند.

خسروشاهی با بیان اینکه مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی 10 روز دیگر برگزار می‌شود، گفت: هنوز مکان دقیق برگزاری اردوی دوم مشخص نیست، شاید آن را در عسلویه یا بوشهر برگزار کنند.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران با ابراز رضایت از حضور مربیان ایرانی در تیم ملی، بیان کرد: مربیان ایرانی بهتر از مربیان خارجی هستند از سوی دیگر با مربیان ایرانی هم‌زبان هستیم بنابراین راحت‌تر می‌توانیم با آن‌ها صحبت کنیم و مشکلاتمان را در میان بگذاریم و رکابزنان نیز بهتر توانسته‌اند با مربیان ایرانی هماهنگ شوند.

رکابزن تیم پتروشیمی تبریز با اشاره به عدم حضور دو ساله خود در تیم ملی تصریح کرد: با توجه به این که با تیم پتروشیمی تبریز در تورهای آسیایی شرکت می‌کردم، دو سال به تیم ملی نرفتم که در حال حاضر پشیمانم چرا که وزن من زیاد است و در تور زیاد خوب رکاب نمی‌زنم اما در پیست و مسیرهای کوتاه بهتر کار می‌کنم بنابراین اردوی تیم ملی برای من خوب است. البته تور نیز جنبه‌های مثبت خود را دارد اما تیم ملی بهتر است.

وی در پایان بیان کرد: در حال حاضر 50 درصد آمادگی دارم چرا که در فصل بدنسازی بودم و یک مقدار زمان می‌برد که بدن به حالت اولیه خود بازگردد اما فکر می‌کنم تا 10 – 20 روز دیگر کاملا آماده شوم.
۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.