درخشنده: ربادنگو مشاور ایران در میزبانی لیگ جهانی است

درخشنده: ربادنگو مشاور ایران در میزبانی لیگ جهانی است
مسئول کمیته رویدادهای بین المللی فدراسیون والیبال با اعلام خبر حضور ربادنگو در ایران گفت: مشاور فنی فدراسیون والیبال بامداد دوشنبه به تهران می آید و تا روز پنج شنبه میهمان والیبال ایران است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، غفار درخشنده در این باره افزود: ربادنگو که چندی پیش برای همکاری با ایران در میزبانی از لیگ جهانی اعلام آمادگی کرده بود بامداد دوشنبه به تهران می آید و از امکانات تهران برای میزبانی از تیم های آلمان و صربستان بازدید می کند. ضمن اینکه او در مدت اقامتش در تهران بازی تیم های پیکان و شهرداری ارومیه از سری مسابقات لیگ برتر والیبال را روز چهارشنبه از نزدیک تماشا می کند و پنج شنبه به کشورش بازمی گردد. حضور او در ایران به این دلیل که ما برای اولین بار میزبان لیگ جهانی هستیم و تجربه زیادی در این بخش نداریم می تواند بسیار مفید باشد چراکه او 6 سال ریاست کمیته مسابقات FIVB را بر عهده داشته و همچنین چندین دوره رییس کمیته کنترل مسابقات جهانی بوده، به همین دلیل تجربه بالای او می تواند در برگزاری هرچه بهتر این میزبانی موثر باشد.

وی همچنین با اشاره به سفر خود برای حضور در اجلاس کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا گفت: این اجلاس 10 تا 14 بهمن ماه در پکن برگزار می شود و تمامی اعضای کمیته به همراه رییس، نایب رییس اول و دبیر اجرایی AVC در این اجلاس حضور خواهند داشت.
درخشنده در مورد برنامه های این اجلاس توضیح داد: ابتدا در مورد کلیه رویدادهایی که در سال 2012 برگزار شد بحث و نقاط ضعف و قوت آن بررسی می شود و در صورتی که میزبانها نیاز به تذکر داشته باشند به آنها کتبا اعلام می شود. در ادامه رویدادهای سال 2013، 2014 و 2015 بررسی می شود. البته بیشتر تمرکزمان بر روی مسابقات سال 2013 است که میزبانان آن مشخص شده اند؛ مانند مسابقات جام باشگاههای مردان و زنان آسیا در تهران و ویتنام، جام ملتهای مردان و زنان آسیا در امارات و ویتنام. همچنین درخواست علاقمندان به میزبانی از رویدادهای 2014 و 2015 بررسی و برای تاییدیه به هیئت رییسه AVC ارسال می شود.
وی که از 10 سال قبل عضو کمیته مسابقات AVC بوده و برای چهار سال دیگر هم در این کمیته عضویت دارد، در ادامه گفت: کلیه مواردی که در کمیته مسابقات جهانی در اجلاس FIVB در لوزان سوئیس مطرح شد هم در اجلاس پکن ارائه می شود. همچنین بررسی ها نهایی در مورد برگزاری مسابقات نوجوانان، جوانان و زیر 23 سال زنان و مردان انجام می شود.

 
۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.