با اتمام مسابقات قهرمانی کشور جوانان؛راهیابی 17 رکابزن به اردوی آماده سازی قهرمانی آسیا

با اتمام مسابقات قهرمانی کشور جوانان؛راهیابی 17 رکابزن به اردوی آماده سازی قهرمانی آسیا
با اتمام رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی کشور، نفرات راه یافته به اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جوانان در مواد جاده، از چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه به مدت سه روز در استان مرکزی و به میزبانی شهرستان محلات برگزار شد.

در این دوره از رقابتها 63 رکابزن در قالب 18 تیم از استان های ( همدان، گلستان، خراسان جنوبی،آذربایجان شرقی، قم، خراسان رضوی، یزد، کرمان، سمنان، فارس،اصفهان، البرز، زنجان، لرستان، مازندران، مرکزی، لرستان ب و قزوین) و در مواد (200 متر، 3000 متر، 500 متر، تایم تریل انفرادی، دورحذفی و استقامت جاده) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پس از اتمام مسابقات و با مذاکرات صورت گرفته، در نهایت 12 دوچرخه سوار در مواد استقامت و نیمه استقامت و 5 رکابزن در مواد سرعت به منظور شرکت در اردوی تیم ملی جوانان انتخاب شدند.

براین اساس؛ (آرشام فرزاد از لرستان، مهدی عبادالهی از کرمان، علی اکبر زارع و مجید ابویی از یزد، شهریار رودی از خراسان، کسری قیاسی و علیرضا سیفی از همدان، محمد علی مرادیان از فارس، محسن زرکار از اصفهان، علی کریمی از مرکزی، امیر صبح خیز از تهران و مصطفی زرین پر از سمنان) به عنوان نفرات برتر مواد استقامت و نیمه استقامت معرفی شدند.

همچنین؛ (محمد رضا درویشی از مرکزی، فرزاد روح الهی از کرمان، امیر رضا قناعتی از خراسان رضوی، مهدی امیر سرداری از لرستان و حامد زارع از یزد) برای حضور به اردوی تیم ملی در مواد سرعت دعوت شدند.

گفتنی است: در این دوره از اردوی تیم ملی، رکابزنان استقامت و نیمه استقامتی زیر نظر حسن آریانفرد و محمود وفایی و دوچرخه سواران سرعتی زیر نظر حسین پراش تمرین خواهند کرد.

تاریخ  ارسال:شنبه 30 دی 1391 - 10:28

تعداد بازدید: 40
۳۰ دی ۱۳۹۱ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.