پایان رقابت های لیگ برتر تیراندازی

پایان رقابت های لیگ برتر تیراندازی
تیم های مقاومت و فولادماهان سپاهان اصفهان در رشته تفنگ و تپانچه قهرمان شدند .

در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر تیراندازی، تیم مقاومت در رشته تفنگ و تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان در رشته تپانچه به مقام قهرمانی رسیدند.
به گزارش روابط عمومیکمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی، هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی آقایان کشور جمعه بیست و نهم دی ماه در سالن 80خط مجموعه ورزشی آزادی به میزبانی نیروی زمینی ارتش و به سرداوری مسعود کلهر برگزار شد و در نهایت تیم های قهرمان و سقوط کننده این دوره شناخته شدند.
بر اساس این گزارش در رشته تفنگ، تیم مقاومت که از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار بود با شرکت ملی حفاری دیدار کرد که این رقابت با پیروزی مقاومت به پایان رسید و با 35 امتیاز عنوان قهرمانی ششمین دوره این مسابقات را از آن خود کرد و تیم های نیروی زمینی ارتش و شرکت ملی حفاری ایران به ترتیب با 31 و 25 امتیاز به مقام دوم و سوم رسیدند.
صابر پرستی، ساسان شهسواری، پوریا نوروزیان، علیرضا ارمی مطلق و بابک شعبانیان اعضای تیم مقاومت در این رقابت ها بودند.
همچنین در رشته تپانچه نیز تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان با 35 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره رسید و تیم های مقاومت و نیروی زمینی ارتش با 31 و 27 امتیاز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.
تیم تپانچه فولاد ماهان سپاهان اصفهان با سیدمهدی موسوی، ابراهیم برخورداری، سپهر صفاری، یاسر خلیل نژاد، عباس محمدی و مجتبی جان قربان در این دوره از رقابت ها شرکت کرده بود.
شایان ذکر است در این هفته پوریا نوروزیان با 598 امتیاز در رشته تفنگ و آرمین مجد با 569 امتیاز در رشته تپانچه هر دو از مقاومت بیشترین امتیاز را کسب کردند.
در پایان ششمین دوره لیگ برتر تیراندازی به اهداف ثابت، تیم های هیئت مرکزی و هیئت آذربایجان غربی به لیگ دسته یک سقوط کردند.

۳۰ دی ۱۳۹۱ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.