نفرات برتر مسابقات لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد مشخص شد

نفرات برتر مسابقات لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد مشخص شد
نفرات برتر نخستین مرحله از پنجمین دوره مسابقات لیگ اسکی اسنوبرد کشور در پیست بین المللی دیزین کرج مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ دبیر فدراسیون اسکی در آیین اختتامیه این رقابت ها گفت: محمد ساوه دربندسری از باشگاه مبل منارک، سیدمرتضی صید از باشگاه ماکارونی مک و حسین کلهر فرزند یونس از باشگاه میهن به ترتیب رتبه های اول تا سوم بخش آقایان را به خود اختصاص دادند.
 علی عمران سولقانی ˈافزود: در نتیجه این رقابت ها در روز اول و در رشته پارالل مارپیچ بزرگ حسین کلهر فرزند یونس و حسن کلهر از باشگاه میهن ، رحمت اله مقدید از باشگاه ورمیکا به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را در مارپیچ کوچک کسب کردند.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها 40 اسکی باز که 10 تن از آنان را بانوان تشکیل می دادند از هشت باشگاه شامل میهن ، ورمیکا، عقاب ، مکارونی مک ، هایپ ، مبل منارک ، هیات اسکی تهران و هیات اسکی البرز به مدت دو روز در رشته های پارالل مارپیچ کوچک و مارپیچ بزرگ ( ژیان ) مسابقه دادند.
وی ، گسترش ورزش اسنوبرد، تقویت تیم های ملی و کسب سهمیه برای رقابت های المپیک 2014 سوچی روسیه را از اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کردو گفت: این رقابت ها به علت ارزیابی نتایج آن و کسب امتیاز لازم برای شرکت در المپیک، بین المللی محسوب می شود.

سولقانی افزود: مرحله دوم از پنجمین دوره رقابت های لیگ اسکی اسنوبرد کشور هفته آینده در پیست بین المللی دربندسر تهران برگزار می شود.

پیست بین المللی دیزین در دامنه جنوبی البرز و در فاصله 85 کیلومتری کرج و 50 کیلو متری تهران قرار دارد.

۳۰ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.