مربی تیم ملی تکواندو بانوان: قدرتمندترین تیم بانوان را می سازیم

مربی تیم ملی تکواندو بانوان: قدرتمندترین تیم بانوان را می سازیم
مربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: حضور در کادر فنی تیم ملی تکواندو و همکاری با مریم آذرمهر ، برای من افتخار بزرگی است.
فاطمه صفرپور مربی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون با بیان این مطلب افزود:پس از کسب چندین مقام قهرمانی در مسابقات مختلف داخلی از سنوات گذشته و با تایید شورای فنی فدراسیون تکواندو، به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی بانوان هوگوپوش دعوت شدم.

وی گفت: حضور در کادر فنی تیم ملی آرزوی هر مربی در طول دوران فعالیت خود است و امیدوارم با عملکردی شایسته و فراهم آوردن درخشش تیم ملی کشورمان در مسابقات برون مرزی، پاسخگوی اعتماد آنان باشم.

صفر پور د ر ادامه افزود: با توجه به فرصت باقی مانده تا زمان برگزاری رقابتهای قهرمانی جهان 2013 و بازیهای کشورهای اسلامی و اهمیت نتایج این دو رویداد مهم، به همراه دیگر اعضای کادر فنی با تدوین برنامه آماده سازی مدون و فشرده، به طور حتم نقاط ضعف هوگوپوشان را برطرف می کنیم.

صفرپور با بیان اینکه از سال 1382 به عنوان مربی در عرصه این رشته ورزشی فعالیت می کند، یادآور شد: تکواندو ایران یکی از قدرت های برتر این رشته ورزشی در سطح قاره کهن و جهان محسوب می شود که امیدوارم با دانش مربیان کشورمان و حمایت فدراسیون، تیم ملی بانوان این رشته را نیز به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی که به همراه تیم هیئت تکواندو قزوین، در ششمین دوره رقابتهای بین المللی جام فجر، با کسب( 3 مدال طلا و 3 نقره) بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد، یادآور شد: خوشبختانه سطح دانش تکواندوکاران بانوی کشورمان نسبت به سنوات گذشته از لحاظ فنی و تکنیکی بسیار افزایش یافته که به طور حتم با استفاده از این امر، باید منتظر بی نظیرترین تیم ملی بانوان این رشته در طی سنوات گذشته باشیم.

گفتنی است: صفرپور در دوران فعالیتش به عنوان مربی تیم تکواندو هیئت قزوبن، موفق به کسب عناوینی مختلفی از جمله؛ ( نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشوری در جوانان در سال 1388، نایب قهرمانی مسابقات لیگ نوجوانان، قهرمانی مسابقات دانشجویان پیام نور سراسر کشور در سال 91 ، سکوی سوم رقابتهای دسته یک لیگ بانوان جام کوثر در سال 91 و مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا در سال 91 اربیل عراق ) شده است.
۲۷ دی ۱۳۹۱ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.