همدان میزبان قهرمانان المپیک در جشنواره زمستانی

همدان میزبان قهرمانان المپیک در جشنواره زمستانی
"ششمین جشنواره زمستانی همدان" طی روز های پنجم تا دهم بهمن ماه در همدان برگزار می گردد که طی آن از قهرمانان المپیک(1948-2012) با حضور خانواده هایشان تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ سید کوروش مجتبوی دبیر امور هماهنگی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک با اعلام این مطلب گفت: در ایام جشنواره زمستانی در همدان به دنبال توسعه ورزش، گردشگری و تلفیق این دو صنعت و همبستگی ملی هستیم که امیدواریم تحقق یابد وتجلیل از قهرمانان المپیک 1948 تا 2012 برای نخستین بار را ایده‌‌ای  نو و جالب است و  با توجه به اینکه ورزشکاران موفقیت‌های ورزشی خود را همواره مدیون خانواده‌های خود  می داننددر این مراسم از خانواده‌های این قهرمانان نیز تجلیل  خواهد شد.
دبیر امور هماهنگی کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک با بیان اینکه از 39 نفر از قهرمانان المپیک دعوت به عمل آمده، یادآور شد: موضوع تجلیل از خانواده‌های قهرمانان المپیک یک موضوع بین‌المللی است که از همدان آغاز شده و همدان می‌تواند به عنوان یکی از استان‌های برتر در انجام این حرکت بین‌المللی باشد. در ایام جشنواره قهرمانانی چون برزگر، خادم، سوریان، دبیر، ساعی، جوکار، گودرزی، رضازاده، سلیمی، توکلی، مراد محمدی و .... به همراه خانواده در همدان حضور می‌یابند.
وی با اشاره به پخش برنامه‌های جشنواره زمستانی در شبکه‌های ملی اظهار کرد: شبکه‌های یک، 2 و 3 با حضور در همدان برنامه‌های ویژه‌ای خواهند داشت و با فیلم مستندی که می‌سازند، انعکاس بین‌المللی این رویداد را شاهد خواهیم بود.
ششمین جشنواره زمستانی همدان از پنجم تا دهم بهمن ماه با همکاری و هماهنگی و حضور مسئولان استان همدان و کمیته ملی المپیک و با حضور میهمانان داخلی و خارجی و همچنین سفرا، کاردانان و رایزنان فرهنگی کشورهای مختلف و 39 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ادوار مختلف المپیکی سال‌های 1948 تا 2012 لندن در همدان برگزار می‌شود.

۲۷ دی ۱۳۹۱ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.