رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک : ایروبیک ژیمناستیک توان کسب مدال جهانی را دارد

رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک : ایروبیک ژیمناستیک توان کسب مدال جهانی را دارد
علی نصیری رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک کشورمان اظهار داشت: در صورت توجه بیشتر مسئولین ورزش به رشته پایه و مادر ژیمناستیک خصوصا ایروبیک ژیمناستیک می توانیم در دنیا به مدال و افتخار برسیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به  نقل از سایت فدراسیون ؛ علی نصیری رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک ضمن اعلام مطلب فوق افزود : با توجه به موقعیتی که ایروبیک ژیمناستیک در آسیا پیدا کرده و ما توانستیم پس از 80 سال به عنوان نایب قهرمانی و کسب مدال نقره در عرصه ژیمناستیک برسیم امیدوارم مسئولین ورزش توجه ویژه ای به این رشته پایه داشته باشند . وی ادامه داد : تیم ایروبیک ژیمناستیک ایران توانست برای نخستین بار سهمیه ویژه حضور در رقابت هایی که جنبه المپیکی برای این ورزش دارد و قرار است تاشیان آینده در کشور کلمبیا برگزار شود را کسب کند . به همین منظور لازم است از حالا تمهیدات لازم را جهت حضور هر چه قدرتمند انه تر در این میدان بیندیشیم . وی ادامه داد : دست اندرکاران فدراسیون ژیمناستیک تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت روز افزون این ورزش انجام می دهند با این وجود ضرورت دارد مسئولین محترم وزارت ورزش نیز توجه ویژه ای به این ورزش پایه و مادر داشته باشند چرا که در حال حاضر ژیمناستیک یک رشته نیست بلکه به چند بخش مختلف تقسیم شده که هر کدام نیز مسابقات بین المللی , قاره ای و جهانی خود را دارند بنابراین لازم است سازگار مناسبی برای پیشرفت رشته هایی چون ایروبیک ژیمناستیک , ترامپولین , آکروژیم و ژیمناستیک هنری فراهم شود.
نصیری در پایان اظهار امیدواری کرد : قهرمانان ایروبیک ژیمناستیک که مدال نقره آسیایی را به دست آورده اند انتظار دارند تا وزارت ورزش از آنان تجلیل کنند چرا که این امر موجب افزایش انگیزه ایشان خواهد شد.

۲۵ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.