فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا ایران عضو رسمی فدراسیون بازیهای پیوند اعضا خاورمیانه شد

فدراسیون  ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا ایران عضو رسمی  فدراسیون بازیهای پیوند اعضا خاورمیانه شد
طی نامه ای از طرف رییس فدراسیون بازیهای پیوند اعضا خاورمیانه، فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا جمهوری اسلامی ایران عضو رسمی این فدراسیون شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون  ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، با توجه به حضور پر قدرت و چشمگیر تیم های ملی پیوند اعضا در چهارمین دوره بازی های پیوند اعضا خاورمیانه  و کسب 13 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز و سطح بالای این تیم ها در این مسابقات و به دنبال  مذاکرات حضوری و پیگیری های مکرر دکتر کرم اله علیمرادی رییس فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا در خصوص تیم های ملی پیوند اعضا  ایران، طی نامه ای از طرف دکتر مصطفی الموسوی رییس فدراسیون بازیهای پیوند اعضا خاورمیانه، فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا  عضو رسمی این فدراسیون شد. همچنین دکتر کرم اله علیمرادی از طرف دکتر مصطفی الموسوی  به عنوان  نماینده  رسمی ایران در این فدراسیون معرفی گردید.
پنجمین دوره بازیهای پیوند اعضا خاورمیانه سال 2015 در استانبول برگزار می شود.
 
صدور لیست رسمی مدال آوران پیوند اعضا توسط فدراسیون جهانی بازیهای پیوند اعضا
بر اساس اعلام دبیرخانه  فدراسیون جهانی بازیهای پیوند اعضا  WTGF))  ، گواهینامه های مدال آوران بازیهای جهانی 2011 سوئد طی یک لیست رسمی صادر می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا، بر اساس پیگیری هایی که توسط دکتر کرم اله علیمرادی رییس فدراسیون در خصوص صدور گواهینامه های مدال آوران تیم های ملی پیوند اعضا ایران در بازیهای جهانی 2011 سوئد صورت گرفت، مری آ - تومی از دبیرخانه فدراسیون جهانی بازی های  پیوند اعضا  WTGF))  در انگلستان طی نامه ای اعلام کرد با توجه به درخشش ورزشکاران پیوند اعضا ایران در این مسابقات گواهینامه های کاروان ایران صادر می گردد.
تیم های ملی پیوند اعضا ایران در آخرین حضور خود هجدهمین دوره بازی های جهانی پیوند اعضا در سوئد با کسب 23 مدال طلا، 15 نقره و 18 برنز مقام پنجم را به خود اختصاص دادند.
علیمرادی در این خصوص اظهار کرد: این یکی از فعالیت های مثبت این فدراسیون در خصوص دریافت حقوق ورزشکاران ملی پوش عزیز ایران است و امیدواریم در آینده شاهد موفقیت های روز افزون این ملی پوشان باشیم.
۲۵ دی ۱۳۹۱ ۰۹:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.