مربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان: شایسته ترین نفرات را راهی هند می کنیم

مربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان: شایسته ترین نفرات را راهی هند می کنیم
مربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در مواد سرعت گفت: با توجه به اهمیت مسابقات قهرمانی آسیا و کسب بهترین نتایج در این رقابتها، شایسته ترین نفرات را راهی دهلی نو خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ حسین پراش مربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت کشورمان با بیان این مطلب افزود: اولین مرحله اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش آقایان در رده سنی بزرگسالان و در مواد سرعت ، از جمعه هشتم دی ماه با حضور 14 ملی پوش در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

وی درباره ملاک انتخاب نفرات شده به این دوره از اردوی تیم ملی بیان کرد: پس از بررسی عملکرد رکابزنان در مسابقات داخلی از جمله رقابتهای(لیگ، قهرمانی کشور و همچنین نخستین دوره رقابتهای جام باشگاه های آسیا) و مذاکره با کمیته فنی و با توجه به اهمیت رقابتهای قهرمانی آسیا، برترین نفرات را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم.

مربی تیم ملی سرعت کشورمان بیان کرد: براین اساس ( سیاوش صفی نیا از تهران، محمود و محمد پراش از زنجان، علی علی عسگری از البرز، احسان خادمی از خوزستان، علیرضا احمدی، حسنعلی ورپشتی از چهار محال بختیاری،سینا نشاط ور از یزد، محمد دانشور از خراسان رضوی، فرزین عرب و مازیار فرزاد از لرستان، فرشید فارسی نژادیان از کرمان، رضا جبرئیلی و احمد اصغر پور از مازندران) برای حضور در نخستین دوره اردوی آماده سازی دعوت شدند.

وی درباره برنامه تمرینات رکابزنان در این اردو گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در نخستین دوره اردوی تیم ملی، بیشتر به دنبال برگزاری تمرینات قدرتی و سرعتی بودیم که خوشبختانه با توجه به شرایط آب و هوایی تهران، نتایج قابل قبولی به دست آمد.

پراش درباره برگزاری مسابقه انتخابی در نخستین دوره اردوی تیم ملی تصریح کرد: پس از پیگیری چند جلسه تمرین مداوم وفشرده، نخستین مرحله مسابقه انتخابی تیم ملی براساس رکوردهای به دست آمده برگزار شد که در نهایت 6 رکابزن جواز حضور در مرحله بعدی اردو را به دست آوردند.

وی افزود : براین اساس ( محمود و محمد پراش، فرزین عرب، احمد اصغرپور، احسان خادمی، حسنعلی ورپشتی، علی نوروزیان) در مراحل آینده اردوی تیم ملی تمرینات آماده سازی خود را ادامه خواهند داد تا پس از برگزاری چند مسابقه انتخابی دیگر و بررسی مجدد رکوردهای به دست آمده، شایسته ترین نفرات را راهی مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان کنیم.

پراش درباره سطح آمادگی رکابزنان حاضر در اردوی تیم ملی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به شرایط جوی استان تهران و مکان برگزاری تمرینات، دوچرخه سواران هم اکنون در سطح آمادگی قابل قبولی قرار دارند که امیدوارم با پیگیری مداوم تمرینات شاهد درخشش آنها در هندوستان باشیم.

مربی تیم ملی سرعت کشورمان درباره برنامه های آینده این تیم یادآور شد: طبق مذاکرات صورت گرفته با مسئولان فدراسیون و استفاده صحیح از فرصت باقی مانده تا زمان اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا، مقرر شد اردویی چند هفته ای را برای رکابزنان در مناطق گرمسیر برگزار کنیم.

وی درباره برنامه ریزی صورت گرفته برای موفقیت دوچرخه سواران در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان تاکید کرد: با توجه به سطح برگزاری رقابتها و اهمیت آن در رنکینگ دوچرخه سواران و حضور پرقدرت دیگر تیم های شرکت کننده، طبق تصمیمات مسئولان فدراسیون، رکابزنان 3 هفته زودتر راهی هندوستان خواهند شد تا با مکان برگزاری تمرینات و شرایط جوی آشنا شوند.

گفتنی است: سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری در بخش های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" برگزار می شود.

در این دوره از رقابتها، رکابزنان از تاریخ هفدهم الی بیست و یکم اسفند ماه در مواد پیست و از تاریخ 23 الی 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

۲۰ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.