سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا؛ آغاز تمرین 27 رکابزن در پیست آزادی

سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا؛ آغاز تمرین 27 رکابزن در پیست آزادی
اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در مواد استقامت و نیمه استقامت به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از فردا آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛ اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش آقایان و در مواد استقامت و نیمه استقامت به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان، در دو رده سنی بزرگسالان و امید از فردا پنج شنبه بیست و یکم دی ماه در کمپ تیم های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می شود.

زمان پذیرش نفرات دعوت شده به این دوره از اردوی تیم ملی، امروز چهارشنبه بیستم دی اعلام شده است.

اسامی نفرات شده به این دوره از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان بدین شرح اعلام شد:

در رده سنی بزرگسالان؛

(مهدی سهرابی، عباس سعیدی تنها، حسین ناطقی، حامد جنت، علیرضا حقی، امیر زرگری، حسین عسگری، حسین علیزاده، بهنام خلیلی خسروشاهی ، قادر میزبانی، احمد قمری، محمد رجبلو و آروین معظمی گودرزی)

در رده سنی امید؛

( موسی مصطفوی، مهدی رجبی، امیر کلاهدوز، پیام سعدی پور، بهنام آرین، حمید بیک خورمیزی، علی خادمی، حامد عبادی، علی اشکبوس، بهنام ملکی، سعید یحیائی، داریوش اسماعیل زاده، محمد اسماعیل چایچی و یاسر اسدنیا)

در این دوره از اردوی تیم ملی، رکابزنان نیمه استقامت زیر نظر محمود وفایی و دوچرخه سواران استقامتی زیر نظر حسن آریانفرد تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

گفتنی است: سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری در بخش های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" برگزار می شود.

در این دوره از رقابتها، رکابزنان از تاریخ هفدهم الی بیست و یکم اسفند ماه در مواد پیست و از تاریخ 23 الی 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می پردازند.

۲۰ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.