با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک؛ استقامتی ها تست پزشکی و سنجش دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک؛ استقامتی ها تست پزشکی و سنجش دادند
شش نفر از دو و میدانی کاران کشورمان صبح امروز برای تشکیل پرونده پزشکی و انجام تست های آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ؛ دو میدانی کاران رشته های استقامت (10000-5000) متر و نیمه استقامت (1500-800) متر، برای تشکیل پرونده پزشکی وانجام  تست های آمادگی جسمانی، بیوتومکس، درصد چربی و آزمایش های خونی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک حاضر شدند.
روح الله محمدی مربی تیم ملی دو ومیدانی در خصوص تشکیل این پرونده گفت: ما قبلا برای رشته های پرش، پرتاپ ها و دوهای سرعتی تشکیل پرونده داده بودیم و امروز برای شش نفر از بچه های رشته استقامت و نیمه استقامت این کار انجام شد و پرونده هایمان تکمیل شد.
محمدی مربی  تیم ملی، هدف از انجام این تست ها و تشکیل پرونده برای ورزشکاران را شناخت فیزیولوژیکی دونده ها و بررسی میزان توان آمادگی جسمانی نفرات دانست و گفت : با انجام این تست ها و بررسی پرونده ورزشکاران، اگر ورزشکاری بیوتیمکسش پایین باشد ما برنامه ریزی می کنیم تا آن را افزایش دهیم.
محمدی در ادامه در خصوص مسابقات پیش روی گفت: تیم دو ومیدانی برای حضور در مسابقات بین المللی دهه فجر اردوی خود را در در کمپ آفتاب انقلاب سپری می کند.
وی در پایان افزود: بلافاصله بعد از مسابقات دهه فجر به مدت هفتاد روز برای حضور قدرتمند در مسابقات بازیهای کشورهای اسلامی که قرار است خرداد ماه سال آتی در کشور اندونزی برگزار شود به اردو خواهیم رفت و سپس یک ماه بعد از این رقابتها، مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هند را در پیشرو داریم که درصدد این هستیم که تیم را برای مسابقات به آمادگی مطلوب برسانیم.
 

 

۱۸ دی ۱۳۹۱ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.