/ در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره تربیت مربی بدنساز /افشارزاده : یک ورزشکار باید آموزش را سرلوحه کار خود قرار دهد

/ در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره تربیت مربی بدنساز /افشارزاده : یک ورزشکار باید آموزش را سرلوحه کار خود قرار دهد
سیزدهمین دوره تربیت مربی بدنساز ویژه آقایان با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، مهران سررشته معاون اجرایی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک و پیمان فخری مدیر مرکز سنجش آکادمی و مدیر دوره افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی؛ بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم افتتاحیه این ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دوره های آموزشی در آکادمی گفت: مسئله آموزش یکی از مهمترین چیزهایی است که یک ورزشکار در هر رده باید سر لوحه کار خود قرار دهد . هر ورزشکاری که بخواهد موفق شود باید به رشته خود اشراف کامل داشته باشد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه با بیان این مطلب که آکادمی یکی از سازمانهای بسیار قوی ورزش کشور است افزود: اساتید این دوره از بهترین ها و نخبگان ورزش کشورهستند و شما باید بهره کامل را از اساتید ببرید تا بتوانید علم و عمل را به خوبی با یکدیگر عجین کنید.
وی همچنین در پایان گفت: یک ورزشکار و بخصوص یک مربی اگر می خواهد در کارش موفق باشد باید همه چیزش الگو باشد رفتار، کردار، منش، نشستن ، برخواستن و صحبت کردنش باید نمونه باشد.
در ادامه این مراسم پیمان فخری ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و درخواست از ارائه نقطه نظرهای شرکت کنندگان در خصوص این دوره، گفت: درمدت زمانی که برای برگزاری این دوره در نظرگرفته شده نمی توان کلیه اطلاعات را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد و این افراد با بهره گیری از اطلاعات یکدیگر و تبادل آن بین خود مطالب را به طور جامع تری جمع آوری کنند. 
وی ادامه داد: کارشناسان مرکز سنجش نیز آماده پاسخ به سوالات شرکت کنندگان می باشند همچنین علاقمندان می توانند از سالن های بدنسازی این مرکز نیز بهره مند شوند.
وی با بیان این مطلب که مدرک این دوره پس از مدرک کنفدراسیون بین المللی آسیا مورد تایید فدراسیون فوتبال است، گفت: این مدرک دارای 3  سطح عالی، بسیار خوب و خوب است و آکادمی می تواند این ادعا را بکند که کسی که بتواند سطح عالی دوره تربیت مربی بدنساز را کسب کند از بهترین مربیان بدنساز کشور خواهد بود.
گفتنی است که سیزدهمین دوره تربیت مربی بدنساز از تاریخ  18 لغایت 30 دی ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.
دکتر فرشاد تجاری، دکترآقا علی نژاد، مهران سر رشته، دکتر مرتضی بهرامی نژاد، مهندس سید مصطفی هاشمی طباء ، دکتر محمدرضا شریف، دکتر خسرو ابراهیم، دکتر حمید رجبی، دکتر محمد بیات، دکتر حمید طباطبایی،  دکتر محمد صمدی ، دکتر مهران تقوی ، ناصر پیروردی زاده، مهدی چراغی ، دانیال تیماجی و دکتر رامین طباطبایی اساتید و مدرسین این دوره می باشند.
 

 

۱۸ دی ۱۳۹۱ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.