در چهارمین مرحله اردوی آمادگی؛ دریاچه آزادی میزبان تیم ملی آبهای آرام مردان جوانان

در چهارمین مرحله اردوی آمادگی؛ دریاچه آزادی میزبان تیم ملی آبهای آرام مردان جوانان
چهارمین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان جوانان با حضور 12 قایقران در 2 بخش کایاک و کانو از 21 دی ماه در دریاچه آزادی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛  تیم ملی آبهای آرام جوانان کشورمان سال آینده مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کانادا و رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان را در پیش دارد. به همین منظور اردوهای تدارکاتی این تیم به صورت منظم در دریاچه آزادی برگزار می شود. در چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام مردان جوانان 12 قایقران در 2 بخش کایاک و کانو حضور خواهند داشت. این اردو از 21 دی ماه آغاز می شود و تا 11 بهمن ماه ادامه می یابد.
ایرج اقلیمی مدیر تیم های ملی، حسین ملکی سرمربی کایاک، علی جمشیدی مربی کایاک و سیروان احمدی سرمربی کانو کانادایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.
در بخش کایاک افشین شعبانی و هادی جعفری از کرمانشاه، یاسین نوری، حامد محمدی و شهریار معصومی از گیلان، محمد ولدی از همدان و محمد صوفی نژاد از مازندران و در بخش کانو کانادایی نیز صادق درویشی، امیر عباس شجاع، بهنام صفری و رادین پیشگاه هادیان از گیلان و حبیب مجللی از گلستان به اردو دعوت شدند.

 

۱۸ دی ۱۳۹۱ ۱۰:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.